BbQRide with a twisT 5/8 Grattis Adam Bilock till vinsten!

Jag måste tyvärr avstå min plats pga att min fru tydligen tyckte att det var helt ok att boka en weekend i London med sin mor då, vilket gör att jag måste leka "vuxen" och ta hand om resten av klanen.

Gissa vem som får sova på soffan ikväll.....

Paco sa:
Jag måste tyvärr avstå min plats pga att min fru tydligen tyckte att det var helt ok att boka en weekend i London med sin mor då, vilket gör att jag måste leka "vuxen" och ta hand om resten av klanen.

Hoppas hon kommer hem med något riktigt fint då!

Paco sa:

Så kan det gå?

Paco sa:

Får du både leka vuxen och sova på soffan!!! Ojojoj.

Nu är det en vecka kvar?
Är ute å rekar så allt är ok. Bilden är från starten på ss2 och prisbordet är utökat med en avsvarvad 24mm hylsa föe gaffelmek.

Bilagor

• IMG_20170729_120645.jpg
    IMG_20170729_120645.jpg
    162.5 KB · Besök: 42
  • IMG_20170729_144818.jpg
    IMG_20170729_144818.jpg
    656.9 KB · Besök: 43
Vernersson sa:
fredrik168 sa:
Ser bra ut! Hoppas på torrt för jag har torrdäck på nu!!!??

Torrt eller blött spelar mindre roll...
Jag är tämligen kass & långsam oavsett underlagets beskaffenhet ;-)

Magic Mary & Nobby Nic är min nuvarande kombo.....

Fram låter ju bra men bak kan du byta till damphasse ist?

mikipedia_ sa:
arneman sa:
Gör man bort sig om man har Minion SS bak?

Nä det funkar fint! Sitter på mitt oxå.

Vill du släppa in en till som hänger på låset tycker jag du skall göra det. Jag har verkligen inget i tävlingen att göra. Planerar att komma ändå men har varken tid eller lust att slå mig fördärvad eller få sträckorna att bli evighetslånga för alla andra. Är ju en landsvägscyklist som tycker Barbro är lagom svårt. In med en motiverad istället. Jag ser som sagt mest fram emot att träffa er och cykla lite. Betalar gör jag ändå och hoppas få en gnutta att äta.

Hasse#7 sa:
mikipedia_ sa:
arneman sa:
Gör man bort sig om man har Minion SS bak?

Nä det funkar fint! Sitter på mitt oxå.

Vill du släppa in en till som hänger på låset tycker jag du skall göra det. Jag har verkligen inget i tävlingen att göra. Planerar att komma ändå men har varken tid eller lust att slå mig fördärvad eller få sträckorna att bli evighetslånga för alla andra. Är ju en landsvägscyklist som tycker Barbro är lagom svårt. In med en motiverad istället. Jag ser som sagt mest fram emot att träffa er och cykla lite. Betalar gör jag ändå och hoppas få en gnutta att äta.

Det är ju snällt tänkt av dig men maten är oxå planerad efter alla anmälda så det är inte så "lätt" som att bara ta in nån till.

Med det sagt så vet jag att vi alla vill att du kommer å cyklar å äter och har trevligt med oss alla. Vill du inte ha en tid så är det upp till dig.

Mikipedia skrev:

Det är ju snällt tänkt av dig men maten är oxå planerad efter alla anmälda så det är inte så "lätt" som att bara ta in nån till.

Med det sagt så vet jag att vi alla vill att du kommer å cyklar å äter och har trevligt med oss alla. Vill du inte ha en tid så är det upp till dig.[/quote]

Ok. Jag tittar hur det ser ut litegrann för att se vad jag klarar av. Tyckte det var synd att offra en startplats på någon som inte aspirerar på att kämpa för en bra tid. De finns ju visserligen alltid eftersom alla inte kan vara bäst. Men med så få platser kanske någon verkligen vill vara med och kämpa. Fattar det där med logistiken och maten och vill inte krångla till den biten. Vi ses!

Hasse#7 sa:
Mikipedia skrev:

Med det sagt så vet jag att vi alla vill att du kommer å cyklar å äter och har trevligt med oss alla. Vill du inte ha en tid så är det upp till dig.

Ok. Jag tittar hur det ser ut litegrann för att se vad jag klarar av. Tyckte det var synd att offra en startplats på någon som inte aspirerar på att kämpa för en bra tid. De finns ju visserligen alltid eftersom alla inte kan vara bäst. Men med så få platser kanske någon verkligen vill vara med och kämpa. Fattar det där med logistiken och maten och vill inte krångla till den biten. Vi ses![/quote]

Du krånglar inte alls! Ska bli skoj att få ett ansikte på ännu en Happyit?

Ni tror ju att det handlar om cykling... Det är väl ändå BbQ som är det viktigaste va!

Jag trodde också det handlade om cykling förra året och satsade som fan och låg bra till ända tills jag körde fel 100m från mål på sista sträckan och kom sist. Sen konverterade jag till att tro att det handlade om burgare ?

Ha det så kul allihop! Jag kan inte (vågar inte anmäla mig för chefen) i år då jag börjar jobba imorgon efter 5 v semester och vi har ~1300 ha att tröska och ~800 ha att så nu... Cyklingen är nog inställd ett tag ?

mikipedia_ sa:
Per-Erik sa:
mikipedia_ sa:
Det verkar tyvär som vi får regn i helgen?

Så räkna med blött/lerigt/halt.

Naturligtvis, jag är ju anmäld....

Du har ju vattentäta shorts så du har ju ditt på det torra iaf??

Nej fan!!!!
Nu är det läge att någon tar och antar en positiv attityd! :-D

Jag har kollat prognosen och har beslutat mig för att stenhårt förlita mig till att regnet uteblir! =)

Sol i sinne osv...

Det blir inget jävla regn, lita på norrbaggarna. Skall man komma med riddarrustning och full face för att överleva? Eller räcker det med lite mindre skydd? Tänk klantskalle innan svar ges.

Hasse#7 sa:
Det blir inget jävla regn, lita på norrbaggarna. Skall man komma med riddarrustning och full face för att överleva? Eller räcker det med lite mindre skydd? Tänk klantskalle innan svar ges.

Man överlever ändå men jag kommer att köra ryggskydd och full-facekruka i alla fall.
Bara för att liksom :-)

Tillbaka
Topp