fredrikforsberg
Aktiv medlem
BbQRide with a twisT 5/8 Grattis Adam Bilock till vinsten!
Jag vill med om det finns plats kvar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrikforsberg sa:Jag vill med om det finns plats kvar?
fredrikforsberg sa:Jag vill med om det finns plats kvar?
fredrik168 sa:fredrikforsberg sa:Jag vill med om det finns plats kvar?
Fan va fränt!! Får man se och prova v5 då???? Håller tummarna?![]()
Paco sa:Jag måste tyvärr avstå min plats pga att min fru tydligen tyckte att det var helt ok att boka en weekend i London med sin mor då, vilket gör att jag måste leka "vuxen" och ta hand om resten av klanen.
Gissa vem som får sova på soffan ikväll.....
Paco sa:Jag måste tyvärr avstå min plats pga att min fru tydligen tyckte att det var helt ok att boka en weekend i London med sin mor då, vilket gör att jag måste leka "vuxen" och ta hand om resten av klanen.
fredrikforsberg sa:Ska bli så jävla kul!!
fredrik168 sa:Ser bra ut! Hoppas på torrt för jag har torrdäck på nu!!!??
Hasse#7 sa:fredrikforsberg sa:Ska bli så jävla kul!!
Hinner du klart? :)
Vernersson sa:fredrik168 sa:Ser bra ut! Hoppas på torrt för jag har torrdäck på nu!!!??
Torrt eller blött spelar mindre roll...
Jag är tämligen kass & långsam oavsett underlagets beskaffenhet ;-)
Magic Mary & Nobby Nic är min nuvarande kombo.....
mikipedia_ sa:Vernersson sa:fredrik168 sa:Ser bra ut! Hoppas på torrt för jag har torrdäck på nu!!!??
Torrt eller blött spelar mindre roll...
Jag är tämligen kass & långsam oavsett underlagets beskaffenhet ;-)
Magic Mary & Nobby Nic är min nuvarande kombo.....
Fram låter ju bra men bak kan du byta till damphasse ist?
mikipedia_ sa:Nått slitstarkt i sidorna och greppigt på sten/rötter är rekomendationen iaf.
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Nått slitstarkt i sidorna och greppigt på sten/rötter är rekomendationen iaf.
Check på slitstarkt i sidorna...... Che.... Wtf på det andra ;-)
mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Nått slitstarkt i sidorna och greppigt på sten/rötter är rekomendationen iaf.
Check på slitstarkt i sidorna...... Che.... Wtf på det andra ;-)
Ja kör du nobby så är det fan inte greppigt iaf?
arneman sa:Gör man bort sig om man har Minion SS bak?
mikipedia_ sa:arneman sa:Gör man bort sig om man har Minion SS bak?
Nä det funkar fint! Sitter på mitt oxå.
Hasse#7 sa:mikipedia_ sa:arneman sa:Gör man bort sig om man har Minion SS bak?
Nä det funkar fint! Sitter på mitt oxå.
Vill du släppa in en till som hänger på låset tycker jag du skall göra det. Jag har verkligen inget i tävlingen att göra. Planerar att komma ändå men har varken tid eller lust att slå mig fördärvad eller få sträckorna att bli evighetslånga för alla andra. Är ju en landsvägscyklist som tycker Barbro är lagom svårt. In med en motiverad istället. Jag ser som sagt mest fram emot att träffa er och cykla lite. Betalar gör jag ändå och hoppas få en gnutta att äta.
Hasse#7 sa:Mikipedia skrev:
Det är ju snällt tänkt av dig men maten är oxå planerad efter alla anmälda så det är inte så "lätt" som att bara ta in nån till.
Med det sagt så vet jag att vi alla vill att du kommer å cyklar å äter och har trevligt med oss alla. Vill du inte ha en tid så är det upp till dig.
fredrik168 sa:Ingen kommer för att tävla! Alla kommer för att se fredriks V5 !!! ??
mikipedia_ sa:Det verkar tyvär som vi får regn i helgen?
Så räkna med blött/lerigt/halt.
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Det verkar tyvär som vi får regn i helgen?
Men vad i h*vete??? :-O
Jag BYTTE ju bakdäck från Nobby, nu måste jag byta igen ju..... :-P
mikipedia_ sa:Per-Erik sa:Fint med mitt tillägg där, tyvärr så kan jag väl förbereda alla som har tänkt vara med att det förmodligen kommer bli regnigt och jävligt ... That´s how I roll...
Per-Erik sa:mikipedia_ sa:Det verkar tyvär som vi får regn i helgen?
Naturligtvis, jag är ju anmäld....
mikipedia_ sa:Per-Erik sa:mikipedia_ sa:Det verkar tyvär som vi får regn i helgen?
Naturligtvis, jag är ju anmäld....
Du har ju vattentäta shorts så du har ju ditt på det torra iaf??
Hasse#7 sa:Det blir inget jävla regn, lita på norrbaggarna. Skall man komma med riddarrustning och full face för att överleva? Eller räcker det med lite mindre skydd? Tänk klantskalle innan svar ges.
Hasse#7 sa:Det blir inget jävla regn, lita på norrbaggarna. Skall man komma med riddarrustning och full face för att överleva? Eller räcker det med lite mindre skydd? Tänk klantskalle innan svar ges.
fredrik168 sa:Hasse#7 sa:Det blir inget jävla regn, lita på norrbaggarna. Skall man komma med riddarrustning och full face för att överleva? Eller räcker det med lite mindre skydd? Tänk klantskalle innan svar ges.
Du har väl sett det byggda hoppet som även går att psykla runt..
https://happyride.se/forum/read.php/1/3130824/3183776#msg-3183776