mikipedia_
Aktiv medlem
BbQRide with a twisT 5/8 Grattis Adam Bilock till vinsten!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:Någon kommer hamna i misärtråden!
Vernersson sa:dnleriksson sa:Någon kommer hamna i misärtråden!
Någon?
Ett gäng troligen ;)
fredrik168 sa:Du kan ju bygga spång micke! Så kanske min reklamation hinner bli klar!?
mikipedia_ sa:Vernersson sa:dnleriksson sa:Någon kommer hamna i misärtråden!
Någon?
Ett gäng troligen ;)
Nu är ni lite negativa! Det kommer bli jättebra bara alla håller sig innom sina egna begränsningar.
theBrand sa:Det här hade jag helt missat, jag är ju intresserad så klart!
mikipedia_ sa:Ja? Vill ju att alla som vill komma ska kunna planera i god tid?
fredrik168 sa:mikipedia_ sa:Ja? Vill ju att alla som vill komma ska kunna planera i god tid?
Men jag har fått ihop cykeln idag så nu kan vi köra!!!!???
mikipedia_ sa:Och nu har vi ett datum!
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Och nu har vi ett datum!
Pöjjfekt, semester då :D
marr sa:Jag jobbar helg då :( kuken!
Vernersson sa:marr sa:Jag jobbar helg då :( kuken!
Byt helg med ngn kollega!
Vernersson sa:Sådär.... Boende ordnat, eftersom jag inte bor nästgårds så *S*
mikipedia_ sa:Vernersson sa:Sådär.... Boende ordnat, eftersom jag inte bor nästgårds så *S*
Skojigt! Vart blir det då? Kommer Sune med oxå?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:Sådär.... Boende ordnat, eftersom jag inte bor nästgårds så *S*
Nope, den plattnäste får stanna hemma då.
Plockar ut surt förvärvade frinattspoäng på BW innan de förfaller *S*
mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:Sådär.... Boende ordnat, eftersom jag inte bor nästgårds så *S*
Nope, den plattnäste får stanna hemma då.
Plockar ut surt förvärvade frinattspoäng på BW innan de förfaller *S*
Ahaaa, smart! Det blir nära och bra för dig. Blir det strul med cykeln på rummet så får vi lösa det iaf?
porschepake sa:Jag vill gärna vara med.
Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
Ska suga på det en liten stund...
fredrik168 sa:Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
vart ramlar du helst? på en flowig stig med likasinnade "enduro"cyklister eller i ett skidspår med motionscyklister!!! bara undrar. ;-)
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
vart ramlar du helst? på en flowig stig med likasinnade "enduro"cyklister eller i ett skidspår med motionscyklister!!! bara undrar. ;-)
Haha, så bra beskrivet!
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
Haha, så bra beskrivet!
@paco du behöver ju inte ladda 200% är ju bara svartrejs!
Paco sa:mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
Haha, så bra beskrivet!
Inte ladda 200%?! Det är ju tävling!!
Får jag åka med dig, Fredrik, så är saken biff?
fredrik168 sa:Paco sa:mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Paco sa:Hmm....ska köra CV helgen efter. Kan ju se detta race om en skön träning men samtidigt så kan det vara dumt om man skulle vurpa och skada sig.
Haha, så bra beskrivet!
Inte ladda 200%?! Det är ju tävling!!
Får jag åka med dig, Fredrik, så är saken biff?
Roger ska med också men det löser vi! Jag har cykelställ för 3ndurocyklar alternativt kanske sonen är borta och leker så kan vi ta hans vw transporter dit. Långt dit men vi planerar att allt funkar tills dess.?
MickeLars sa:Lite sent ute men anmäler mitt intresse!