Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kung_Gustaf sa:Äh det där syns knappt. Hen up!
Luthman Photography sa:Kan inte örgel lägga upp sin skenbensbild i den här tråden?
Rattnalle sa:Jag måste göra något fel som inte lyckats med det där än.
Valfria enkla skydd med hårt skal borde väl funka annars.
Ska jag vara ärlig har jag fått fler blåmärken från såserna men det beror nog helt enkelt på att jag körde med sådana när jag lärde cykla i skogen. Nu funkar båda typ lika bra.42Hz sa:Med riktiga pedaler slipper man sånt! ;)
pedAlex sa:Billiga och smidiga efterfrågades. Är pocs benskydd så dunderhärliga och smidiga att det överväger det höga priset?
C-dale sa:Fotbollsskydd är lätta, smidiga o billiga.
pedAlex sa:Jag gjorde egen research och hittade lite olika alternativ på kombinationer av smalben- och knäskydd. Har beställt en hård variant och en mjuk variant. Ingendera med kardborrestroppar utan jag tänker sleeve borde sitta bäst. Återkommer med recension:
mikipedia_ sa:Husqvarna såg byxor??:-)
Rattnalle sa:Är inte det bästa alternativet att bara lära sig ha mjuka knän så att fötterna inte studsar av?
Jag är fullt medveten om att det var en dumdryg kommentar. Förr eller senare kommer mina långa vassa pedalskruvar att ta en rejäl tugga av mig som straff.Motvind! sa:Rattnalle sa:Är inte det bästa alternativet att bara lära sig ha mjuka knän så att fötterna inte studsar av?
Det är en bra idé, men det är ju inte bara pedalerna som är boven i dramat. Naturen sätter käppar i benen på mig också. ;)
zinkpasta sa:Snikalternativ no 1 är nåt lager silvertejp, då blir du dessutom av med behåringen!