Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Vilka reservdelar är det du tänker på?
Förutom ram och växelöra är det nog inga fler delar de står för själva.
Raggamuffin sa:Inte direkt, fungerar säkert bra. De är väl rätt stora i Europa utanför norden?
Den är rätt kort i geometrin, en xl är kortare än de flesta large är av modernare mått. Men du kanske vill ha det så.
Rekommenderad längd skiljer lite med, de är väl korta där nere :)
Luzen sa:Free-Motion har grymt fräscha cyklar. Grattis!
Hej! Har du någon mail jag kan kontakta dig på om du fortfarande är sponsrad?Jag har cyklat hela den här säsongen på BH cyklar. Har haft en g5 racer med Sram red, en aero tt med ultegra och en ultimate 9.9 hardtail med Sram xx. Är grymt jävla nöjd med cyklarna! Racern som med tubhjul väger in på 6,4 känns grymt kvick och aggressiv. Svarar riktigt fint och är riktigt accelerationssnabb. För att inte tala om mountainbiken! Den så sjukt styv och riktigt följsam. Aggressiv men ändå lättcyklad. Tempocykeln som för övrigt är till salu har ja inte kört såå mycket på men alla smålopp ja har kört hittills har jag satt nya personbästa på :) finns lite info och bilder om mina cyklar på www.jeppman.com
Har ni frågor om bh cyklar kan ja säkert hjälpa till då Ja är sponsrad med bh och således har bra kontakt med dom som tar in dom:)
Det var nog 6-8 år sedan ?Hej! Har du någon mail jag kan kontakta dig på om du fortfarande är sponsrad?
misstänkte det :DDet var nog 6-8 år sedan ?
Jag håller med. Sitter och strular med dom just nu också. Ingen bra kundservice alls..verkar som att en ska undvika bh https://happyride.se/forum/threads/...t-det-mest-kundvaenliga-cykelmaerket.3691842/
Jag driver just nu ett garantiärende med BH, har inga förhoppningar att ens få svar av dem tyvärr. Pratade dock med Sundstorps Cykel som enligt dem hade goda erfarenheter av BH's hantering av garantiärenden så jag håller tummarna... Sundstorps Cykel är för övrigt riktiga jävla hjältar och jag vill nästan slentrian-köpa en ny cykel av dem bara för det ;-)Jag håller med. Sitter och strular med dom just nu också. Ingen bra kundservice alls..