BIANCHI INTENSO 105 R7000 Frågor och övrigt

Newbi67

Medlem
Funderar på en BIANCHI INTENSO 105 R7000 testa idag kändes bra men lite svårt få i stora kuggen på framväxten inställning ?
Sen skulle vilja ha lite längre handtag på bromsen kände lite svårt att få bra grepp när man höll nere på styret finns det? Läste något att nya 105 har olika storlek på broms och växelregar stämmer det?

Sen hur med fälgbroms funnit för evigt men har skivor på min vanliga hybrid hur mycket bättre är skivor om bättre vilket jag antar det är?
Får ju gå upp nästan 10k för skivor på cykel på samma märke och modell vad är + och - med de olika bromsar?

Sen då följdfråga på det ok säj jag tycker detta med landsverk är grejen och tar ett djupt tag i plånboken till nästa år och satsar på ny cykel med bättre komponenter hur mycket tror ni BIANCHI INTENSO 105 R7000 är värd nästa vår på beg marknaden riktpris ny idag 22k?

Har kollat mycket på blocket men tycker spontant är höga priser får ju betala nästan 70% av ny pris även om några år på nacken. Ska tillägga har bara kollat efter bianchi i celest grön tycker om den färgen.

Newbi67 sa:
Någon länk på typ youtube hur man gör det
Nja, behövs det verkligen? Är ju bara en liten skruv att skruva på så, ja, köper du den i butiken så är det ju bara att be dom justera & visa dig hur du gör själv sen. Det är jättelätt att justera.

Men aja:

Sitter på lite olika ställen på olika serier men äh, lätt att hitta & justera som sagt

Tillbaka
Topp