bikefit racerdepån i Falköping?

pingu

Aktiv medlem
Någon som har testat hos dem? ryktet säger att de erbjuder en seriös bikefit för 2000:- men hittar ingen info på deras hemsida...

Jag har köpt både racer och mtb där och kan bara lovorda Janne och hans kunskap! Vad priset på en bikefit är har jag ingen aning om, men det bästa är ju att ringa. De är mycket bra att ha att göra med!

jo jag känner till dem och har handlat av janne en del gånger. han kan sin sak och (när han har tid) så engagerar han sig som tusan när man kommer in.

Men nu har de tydligen byggt ett eget rum och håller på med "advanced-bikefitting", och har gått en utbildning hos specialized. så jag antar att det är något liknade som erbjuds i shoppen i sthlm.

Jag var där med en privatköpt beg. racer för 2 år sedan. Gjorde service och bikefit. Då skulle han ha 500:- för fittandet. Janne är bra, trevlig och har väldigt ont om tid.

De arbetar efter Specialized modell nu. Det innebär diverse rörlighets och styrkemätningar samt kroppskoll innan du sätter dig på cykeln. Väl på cykeln kommer du att känna igen dig men om det är konstigheter så går man tillbaka till de tidigare mätningarna. Videoanalys kan tillämpas. Har gått igenom proceduren och det blev i princip inga ändringar för mig. Och det var bra

Boka tid snarast. Våren är hektisk på Racerdepan.

Tillbaka
Topp