Bikeinn.com seriös sida?

Bikeinn.com seriös sida?
Jag har handlat några grejer därifrån, verkar skickas från Spanien så att det tog lite längre tid än normalt.

Bikeinn.com seriös sida?
Klart seriöst.
Har dock ett skumt system där de inte gör byten pga fel storlek utan istället gör de ett återköp av varan.

Edit: Har handlat av dom ett flertal ggr och kommer göra det igen :)

Senast ändrad:
Bikeinn.com seriös sida?
Japp, seriös i fråga att den finns och de skickar. De är rätt stora och har många olika "sportinn"

Angående skumt system med byten, så fungerar en del webbutiker så.

Bikeinn.com seriös sida?
På prisjakt dyker det upp diverse INN om man söker efter tex Garmin Edge 1000.

Om det betyder att de är seriösa är en annan femma, men du kan kanske hitta recensioner där.

Bilagor

• Screenshot_20160411-092939.png
    Screenshot_20160411-092939.png
    66.4 KB · Besök: 90
Bikeinn.com seriös sida?
Handlat en hel drös med saker därifrån. Tidigare gick frakten betydligt fortare, nu tycker jag den är ganska seg faktiskt.
Men priserna är bra.

Bikeinn.com seriös sida?
Får du någon dämpare? Bra sugen på att uppgradera till en Monarch RC3 till Stumpjumpern. Måste helserva Foxen och har aldrig gillat den. Vet inte vad en sån service kostar men 2380 känns som ett hyggligt pris för en RC3...
Är det något man behöver köpa till i bussningsväg eller något annat för montering?

Edit: skulle ju ha en länk också... https://www.bikeinn.com/cykling/roc...-rc3-stumpjumper-fsr-evo-29-34-b2/136003541/p

Senast ändrad:
Bikeinn.com seriös sida?
Råkade beställa en... En service lär väl gå på 1000kr+ på Foxen så tycker det blir en prisvärd uppgradering. Är ju ändå en RC3 Plus i Specializedutförande och de brukar vara dyrare än så om jag inte sett fel de 1000 ggr jag funderat på uppgradering förut :-)

Bikeinn.com seriös sida?
Beställde en kasett därifrån i förra veckan. Klart billigast runt 700kr) men det verkar som om leveranstiden är lite längre. Har man inte bråttom så är det väl ok. Min kassett verkar ha skickats från Holland.

Bikeinn.com seriös sida?
Låter bra det här! Det är som sagt HÖG tid för service på min nuvarande dämpare och dessutom har jag tydligen tappat den blå spaken någon gång förra helgen, men den står i rätt läge och dämparen funkar fortfarande så jag överlever nog några extra dagar :-)

Edit: jag låter som världens slarvigaste person nu som inte servar men jag servar gaffeln enligt schema och dämparen gör jag luftburksservice på. Det är det där med att lämna in för helservice som det spricker lite på. Själv är bästa dräng...

Senast ändrad:
Bikeinn.com seriös sida?
Jimel sa:
Skitbutik som säger att dom har i lager men inte har det. Hör inte av sig heller.

Samma erfarenhet som jag har. Har vid två ställen beställt varor "i lager", men båda gångerna så visar det sig att varorna inte alls var inne. Sen vägrar de svara på mailkontakt.

Bikeinn.com seriös sida?
Beställde munstycken till en hydrapak och dom var billigast och varorna kom efter typ 7 arbetsdagar.

Kanske iofs var ifrån trekinn, deras andra sida.

Tillbaka
Topp