Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adhocalias sa:Mitt paket står som ”registrerat” men inte överlämnat till Bring sen i fredags. Men fakturan har jag redan fått från Klarna.
Lite oklart, men det ska nog gå bra.
Ricke sa:Tjena,
tog en vecka för mitt paket - inga probs, men.
Returer - ska skickas till Norge = svindyrt?
/Ricke
Clark sa:Ricke sa:Tjena,
/Ricke
Jag har en pågående retur (garanti). Fick fraktsedel med gratis frakt. Dock verkar deras avtal med Bring lite märkligt. Mitt paket har legat i Jönköping i två veckor och väntat på att pallen ska "stängas" innan de skickar vidare...
Jimel sa:Konstigt att Bring strular för de flesta, kanske inte är Bring det är fel på?
Clark sa:Jimel sa:Konstigt att Bring strular för de flesta, kanske inte är Bring det är fel på?
Jag tror/gissar att Bikeshop väntar in ett visst antal ordrar innan de skickar alt. skickar en gång i veckan/varannan vecka. Därför kan det ta längre tid och inget Bring kan göra något åt.
Min retur som skickades 11 juni ligger fortfarande kvar i Jönköping. Bikeshop hoppas den är framme i Norge senast under nästa vecka ?![]()
Tandtroll sa:För mig känns det som att bikeshop gärna lägger allt skuld på Bring.
En sak jag inte förstår dock, om nu Bring klantar till det så ofta (med tanke på hur många bara här inne som haft problem med långa leveranstider) varför fortsätter man då anlita Bring?
Ricke sa:Clark sa:Ricke sa:Tjena,
/Ricke
Jag har en pågående retur (garanti). Fick fraktsedel med gratis frakt. Dock verkar deras avtal med Bring lite märkligt. Mitt paket har legat i Jönköping i två veckor och väntat på att pallen ska "stängas" innan de skickar vidare...
Bra att garantiärenden går med gratis frakt i a f, mina prylar var ett felköp. Skickades 7juni - inte framme ännu?. Hela Sveriges Cykelaffär ?
Ragnvald sa:Beställde grejer i torsdags kväll förra veckan, fick leveransbekräftelse fredag lunch och allt dök upp tisdag i Malmö. Dock var första registreringen av paketet i Jönköping först måndag eftermiddag.
Grejen med sökningen hos Bring verkar vara, som nämnts, att alla kundtoaletter från en dag går i en stor försändelse från Horten till Jönköping och splittras sedan till alla enskilda kunder. Håller väl tull- och fraktkostnaderna nere skulle jag tro.
Bring själva säger nåt i stil med ”The shipment is part of a larger consignment and cannot be tracked until it has reached its destination country”. Synd att det ska vara så men det verkar flyta på nu i sommar ändå. :-)
I dag kanske jag hinner hämta paketet så får vi se om jag har fått rätt grejer.
Mina vänner i Norge har haft mycket goda erfarenheter av att handla från Bikeshop så jag är i alla fall inte skeptisk.
Ragnvald
Ragnvald sa:Beställde grejer i torsdags kväll förra veckan, fick leveransbekräftelse fredag lunch och allt dök upp tisdag i Malmö. Dock var första registreringen av paketet i Jönköping först måndag eftermiddag.
Grejen med sökningen hos Bring verkar vara, som nämnts, att alla kundtoaletter från en dag går i en stor försändelse från Horten till Jönköping och splittras sedan till alla enskilda kunder. Håller väl tull- och fraktkostnaderna nere skulle jag tro.
Bring själva säger nåt i stil med ”The shipment is part of a larger consignment and cannot be tracked until it has reached its destination country”. Synd att det ska vara så men det verkar flyta på nu i sommar ändå. :-)
Mina vänner i Norge har haft mycket goda erfarenheter av att handla från Bikeshop så jag är i alla fall inte skeptisk.
Ragnvald
Jimel sa:Ragnvald sa:Beställde grejer i torsdags kväll förra veckan, fick leveransbekräftelse fredag lunch och allt dök upp tisdag i Malmö. Dock var första registreringen av paketet i Jönköping först måndag eftermiddag.
Ragnvald
Ovanligt med webbshop som har kundtoa.
ceel sa:Jimel sa:Ragnvald sa:Beställde grejer i torsdags kväll förra veckan, fick leveransbekräftelse fredag lunch och allt dök upp tisdag i Malmö. Dock var första registreringen av paketet i Jönköping först måndag eftermiddag.
Ragnvald
Ovanligt med webbshop som har kundtoa.
Men skönt för städarna. :)