Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Andbo0123 sa:Beställde en tacx flux S hos Bikeshop, bra och snabb leverans men tyvärr var fluxen trasig redan efter 3 minuters testcykling. Skickade idag söndag den 8/12 ett supportmail till dem. Tänkte att jag skulle uppdatera här allt eftersom ärendet löper på.[/quote
Idag fick jag svaret:
"Hej.
Setter denne ned til reklamasjon
Du hører fra oss
Ha en fortsatt fin dag. "
Vi får se vad som händer nu :)
Andbo0123 sa:Andbo0123 sa:Beställde en tacx flux S hos Bikeshop, bra och snabb leverans men tyvärr var fluxen trasig redan efter 3 minuters testcykling. Skickade idag söndag den 8/12 ett supportmail till dem. Tänkte att jag skulle uppdatera här allt eftersom ärendet löper på.[/quote
Idag fick jag svaret:
"Hej.
Setter denne ned til reklamasjon
Du hører fra oss
Ha en fortsatt fin dag. "
Vi får se vad som händer nu :)
Fick idag ett rätt trött svar..
"Hej,
Försök att göra lite service. (se länk nedan för hur du gör detta)
Om detta inte hjälper, berätta för mig och skicka mig gärna serienummer på Taxcen.
https://support.garmin.com/en-US/?f...tab=topics&topicTag=region_maintenanceandcare
Med vennlig hilsen"
De blir mig alltså att göra service på en helt ny enhet. Länken har ett exempelljud som dessutom inte alls låter som mitt problem.
Svarade dem att det är inte samma problem som jag har och undrade hur vi skulle gå vidare.
Beställde Assioma uno i fredags, lite teknikstrul och först under köpprocessen framkom att rabattkod inte gäller för teknikprylar. I tisdags fanns inte ordern på mina sidor så efter kontakt med kundtjänst fick jag i onsdags besked att de då skickat. Idag är paketet enligt Bring inte mottaget utan förbereds medan det på Bikeshops mina sidor står levererat till mottagare. Knasigt och jag har då inte fått något paket men med mottagare kanske de menar transportör.
Notera även att jag i tisdags eftermiddag, under ett trist möte, beslöt mig för att uppdatera min trainerupplevelse så jag beställde en Tacx från Wiggle. Den är redan under transport och på väg till Sverige med beräknad leverans i morgon fredag.
Gissningsvis så hämtar Bring hos Bikeshop ca 1-2 ggr i veckan.
Aha.. tack för info.Hei. Nesten riktig. Bring henter hos oss hver dag klokken 12 mandag til fredag. Så går bilen til förtullning i Jönköping.
-Christian som jobber på Support hos Bikeshop
Bättre än tysken som tar typ 4-5 dagar på sig ??.Aha.. tack för info.
Beställde i Torsdags runt lunch från Bikeshop.
I måndags reggades paketet i Jönköping och igår hämtade jag ut paketet hos mitt ombud.
Så totalt 3 arbetsdagar anser jag som rimligt iaf.
Min tysk tar sällan mer än 3 arbetsdagar från betald till levererad vid dörr.Bättre än tysken som tar typ 4-5 dagar på sig ??.
Kampanj på effektmätare nu. Tror det finns iaf någon bra deal.
Nu så var nästa paket på väg, med den saknade tången, så det löstes utan problem...Tyvärr så låg det bara en av Wolftooth kedjelåstång i paketet, och jag hade beställt 2 st, hoppas dom löser det utan problem...
Det är sidan 3, butiken själv har svarat. Vad mer behöver du? Finns det i lager beställ.Hej, så frågan är: vågar jag beställa ett tält som kostar 2000 mindre här än hos de flesta stora vanliga butiker?
Hej, så frågan är: vågar jag beställa ett tält som kostar 2000 mindre här än hos de flesta stora vanliga butiker?
Tack, grymt. Då lägger jag en beställning.Fysisk och online butik med kvalitetsprodukter tills bra pris. Jag brukar stanna i deras butik på vägen upp till Norge. Innan coronakrisen köpte jag en högtryckstvätt och fick lite besvär utav den, men jag fick snabb hjälp av Niklas hos Bikeshop som gjorde sitt bästa för att lösa situationen ! För min del så är kundservicen i topp-class och helt enkelt över all min förväntning ! Jag kommer definitivt fortsätta handla hos Bikeshop och stanna vid Bikeshops butik i södra Norge varje gång jag åker upp. Jag kan bara värmt rekommendera Bikeshop !
Handla!
Jag har beställt ett flertal gånger och det har inte varit några konstigheter.
Trackingen kan spöka lite ibland men sakerna dyker upp inom rimlig tid.
PostNord är enligt mig och de flesta andra här väldigt bra jämfört med Bring. Räcker väl att läsa den här tråden liksom.Det kunde ha varit värre, typ Postnord ? Bring tillhör absolut inte mina favoriter, men är inte i närheten av lika sopdåliga som Postnord.
Bikeshop som butik är jag själv väldigt nöjd med. Både när det gäller priser, kundservice, utbud och returer.
PostNord är enligt mig och de flesta andra här väldigt bra jämfört med Bring. Räcker väl att läsa den här tråden liksom.
Jag hade faktiskt problem med PostNord 2017... Inte sedan dess.