Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka datum är "ett par dagar radiotystnad" i mitt utdrag ovan?Japp de använder ju genomusla bring så ofta ett par dagar radiotystnad i transit mellan Norge och Jönköping.
Syftade inte specifikt på din order utan min egen erfarenhet från bikeshop/bring de gånger jag beställt.Vilka datum är "ett par dagar radiotystnad" i mitt utdrag ovan?
Kan bara instämma med att det gått oväntat fort de senaste gångerna, beställde t.ex. sent i fredags och fick leverans igår. I början när jag beställde från Bikeshop tog det längre tid. Dessutom ligger mitt ombud väldigt bra till för mig:)Alla mina bikeshop + Bring har gått oväntat fort.
Den är det dock synd att ombudet ligger så kasst till, så där brukar det gå några dagar extra :p
Vad säger din spårning just nu? Det kanske finns lite hopp :pAj fan, då kan jag nog inte räkna med att få leverans till helgen då om paketet lämnat bikeshop imorse.
Sedan igår förmiddag står det att sändningen skall hämtas av bring samt att jag uppdaterat leveransinstruktioner. Hoppas på att den där radiotystnaden drabbat mig och att paketet går från Jönköping ikväll.Vad säger din spårning just nu? Det kanske finns lite hopp :p
Jag vet förut det känns #styrkekramarPaketet har legat i budbil sedan 07:20 imorse och 16:57 får jag sms om misslyckat leveransförsök och paketet kommer lämnas till ombud…..nångång. Jävla Bring!
Haha.Jag vet förut det känns #styrkekramar
Ja jag gör alltid det misstaget för det känns så gott att få grejerna till dörren men slutar alltid i att man får åka till ombud eller så för att hämta ändå. Kanske har man lärt sig nu.Väljer alltid leverans till ombud om jag får välja, då slipper man sitta o passa nån keverans som antagligen inte kommer...
Ja de e standard bland budfirmorna men man blir så jävla trött på deras sätt.Hinner de inte köra ut så skriver de nog "misslyckad leverans" vilket iofs är lite sant.
Har haft betydligt fler lagerfel från bikester, även om antalet ordar är högre.
Så just dom skulle jag inte ta som praktexempel :p
Vill man har grejer snabbt så är det expressfrakt från tyskland som gäller.
Ja, om dom faktiskt är det, och det inte bara står att dom är :pBikester är dock mycket snabbare om artiklar är tillgängliga för snabbleverans. Då är det inom två dagar. Jag beställde på torsdagskvällen och hämtade påketet hos ombud på lördag.
Ja, om dom faktiskt är det, och det inte bara står att dom är :p
Då tar det ett par dagar innan man får reda på att dom visst inte fanns.
Någon som vet varifrån bikeshop skickar sina beställningar? Väntar på paket därifrån nu som Jag gärna vill ha så snabbt som möjligt.
Varit nöjd med leveranstider brukar ta 4-5 dagar till Malmö. Senaste leveranserna har dock varit sådär, en hjälm med repa, där jag fick lite i kompensation och ett framdrev som är skevt där jag väntar på svar. Något som kan hända iofs men störigt när det slår i framväxeln varje varv. Annars har jag aldrig varit med om att dom inte haft produkter i lager. Snabbt och smidigt!Hva mener du, @Laan84 ?
Jag råkade ut för samma sak...Handlade av dom nyss, typ 2 timmar sedan.
Efter swishbetalningen dök det upp en dialogruta om att ett fel uppstod. Fick inget bekräftelsemejl, ordernummer, kvitto etc. Inkorgen är tom. Ändå drogs pengarna från mitt konto, via klarna, precis när köpet gjordes. Det känns ju aningen olustigt.
Har mejlat dom nu och hoppas på svar imorgon.
Råkade ut för exakt samma fel i går. Pratade precis med en hjälpsam person på kundtjänst som förklarade att swishbetalningar via Klarna inte alltid är 100% kompatibla med Bikeshops norska system. Pengarna är bara tillfälligt reserverade och kommer att betalas tillbaka automatiskt. Han gav dock en liten brasklapp för att det är helgdag i dag i Norge och att återbetalningen därför i värsta fall kan dröja till tisdag.Handlade av dom nyss, typ 2 timmar sedan.
Efter swishbetalningen dök det upp en dialogruta om att ett fel uppstod. Fick inget bekräftelsemejl, ordernummer, kvitto etc. Inkorgen är tom. Ändå drogs pengarna från mitt konto, via klarna, precis när köpet gjordes. Det känns ju aningen olustigt.
Råkade ut för exakt samma fel i går. Pratade precis med en hjälpsam person på kundtjänst som förklarade att swishbetalningar via Klarna inte alltid är 100% kompatibla med Bikeshops norska system. Pengarna är bara tillfälligt reserverade och kommer att betalas tillbaka automatiskt. Han gav dock en liten brasklapp för att det är helgdag i dag i Norge och att återbetalningen därför i värsta fall kan dröja till tisdag.
Tillägg: Betalning med kort fungerade bra igår och mitt paket är redan på väg. Personen på kundtjänst kunde se båda mina betalningar och att den första via swish inte var bekräftad och därför kommer att återbetalas. Mitt intryck är att Bikeshop har rätt bra koll på läget, men systemet känns onekligen lite svajigt ur ett kundperspektiv.
Shit, vilken stad bor du?!Vill ge beröm till deras kundservice. Köpte en framgaffel och en expanderbult av dom. Det var lite strul med expanderbulten, då kom dom personligen och levererade en ny hem till dörren.
Du får nok svar til tirsdag-onsdag. I Norge er det helligdag fra torsdag til mandag,Handlade av dom nyss, typ 2 timmar sedan.
Haha. Bare en skikkelig Hortengutt greier helligdagsklima i Göteborg. Majorna by night, fylla å fajt.Du får nok svar til tirsdag-onsdag. I Norge er det helligdag fra torsdag til mandag,
Så derfor er jeg i GBG i påsken.
Takk for hyggelig tilbakemelding, mcgyl.
Mvh Christian, BS kundeservice.