Bikester gosigt maskrosföretag.
Jimel sa:Haha ja såklart, vart rädd att Loftberg åkt på en stroke
Hehehe
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Haha ja såklart, vart rädd att Loftberg åkt på en stroke
Vernersson sa:En fråga till TS.
Om du kommer in på tex din lokala ICA och finner att din favvosaft är slutsåld, skallar du random kassörska då eller hur hanterar du det?
Nu öppnar Bikester sin första butik i Sverige:
![]()
Här öppnar Bikester sin svenska butik
Bikester växer ur webben. När en av Europas största webshopar för cyklar och tillbehör öppnar fysisk butik tar man i. Sportfack har första bilderna på butiken som snart öppnar.www.sportfack.se
Varför Stockholm? Helt fel sida av Sverige.
för dom vill väl inte ligga på sveriges baksida ;) där ligger finns ju cykelkraft kvar i tankar o återuppstå (götet asså)Varför Stockholm? Helt fel sida av Sverige.
Varför? Det är väl bra om det ligger där folk bor.
Det är sant! Men hur andelen cyklister per 100 invånare måste vara otroligt låg. Stadsbilden präglas av dubbelparkerade Range Rovers och elsparkcyklar.
Malmö eller Lund hade varit perfekt.

Råkade ut för samma sak i början av april. Beställde en sak som jag gärna ville ha med mig på en cykelresa som jag skulle iväg på.Det kan väl vara passande att bumpa denna tråd när det ska ondgöras över Bikester/Cykelkraft/Cyklotekets mfl - alltså Spobiks många alias - leveranser.
Beställde ett singelspeeddrev den 11 maj
Visa bilaga 832663
och får idag den 27 maj, dvs 16 dagar efter beställning, besked att beställningen skickas idag. Och då är det lagervara. Spårning fungerar givetvis inte så när beställningen levereras är okänt. Om 15 arbetsdagar kanske?
Den leveranstiden närmar sig Aliexpress. Leveranstider från vilken tysk som helst ska vi bara inte nämna.
Tur att det inte är brådskande för mig.
Bikeable, Bikeshop.no eller Tysken gäller för mig. Eller t.o.m. Bikeinn...Det kan väl vara passande att bumpa denna tråd när det ska ondgöras över Bikester/Cykelkraft/Cyklotekets mfl - alltså Spobiks många alias - leveranser.
Beställde ett singelspeeddrev den 11 maj
Visa bilaga 832663
och får idag den 27 maj, dvs 16 dagar efter beställning, besked att beställningen skickas idag. Och då är det lagervara. Spårning fungerar givetvis inte så när beställningen levereras är okänt. Om 15 arbetsdagar kanske?
Den leveranstiden närmar sig Aliexpress. Leveranstider från vilken tysk som helst ska vi bara inte nämna.
Tur att det inte är brådskande för mig.
Jo. Men att betala 100:- frakt för en 100:- grej som inte brådskar bär emot.Bikeable, Bikeshop.no eller Tysken gäller för mig. Eller t.o.m. Bikeinn...
Då skulle du se leveranstiden på "ligger på externt lager" ...I lager, med ~10 dagars leverenstid, brukar betyda att deras leverantör kanske har det i lager. Inget jag skulle beställa om jag hade bråttom.
*-inn kan också ta 30 dagar från Spanien, så hur de gör kan man definitivt undra.Bikeinn kan ta 3 dagar från Spanien. Hur gör dom kan man undra?
Lite som Bikester då.*-inn kan också ta 30 dagar från Spanien, så hur de gör kan man definitivt undra.
Bike24, BC, Rose. Tyskarna helt enkelt. Störst är nog Bike24 men dom har lite logistiska utmaningar dom med för närvarande.Jag har vart borta från cykling i ett par år och insåg nyligen vid min comeback att Bikester gått från att leverera på några få dagar till att jag själv fick makulera ordern pga skickades aldrig. Det är beklagligt med tanke på hur sjukt smidigt det var innan mitt avbrott.
Vart beställer man från nu? Finns det några med liknande utbud?
Bikeable och Cyclstore funkar också bra.Bike24, BC, Rose. Tyskarna helt enkelt. Störst är nog Bike24 men dom har lite logistiska utmaningar dom med för närvarande.
Sverige:Jag har vart borta från cykling i ett par år och insåg nyligen vid min comeback att Bikester gått från att leverera på några få dagar till att jag själv fick makulera ordern pga skickades aldrig. Det är beklagligt med tanke på hur sjukt smidigt det var innan mitt avbrott.
Vart beställer man från nu? Finns det några med liknande utbud?
De absolut snabbaste leveranserna jag har haft på sistone har varit från Ali. Fått grejerna på under en vecka, medan Bike24 och BikeInn behövt nästan två. Känns väldigt oförutsägbart.
Fast min statistik säger att exakt 0% av de beställda ordrarna från inn kommit fram efter att ha väntat i flera veckor på något som man beställde från dem för att den fanns på lager. Hjälpsamheten från kundtjänst också varit 0%. "Vänta den kommer" var svaret när jag kunde se att paketet var på väg tillbaka till dem.*-inn kan också ta 30 dagar från Spanien, så hur de gör kan man definitivt undra.