Bikester kundservice?

Bikebob

Ny medlem
Bikester kundservice?
Har beställt grejer som postnord slarvat bort till fel ände av landet. Enligt dem så måste avsändaren be att få Det tillbakaskickat och sedan märka om det med rätt adress. Postnord får försöka igen med andra ord eftersom adressen jag beställt grejerna till stämmer med ordern som dom skickat.

Men bikester svarar varken i telefon eller på mail. Verkar som dom är på utbildning och har varit det Rätt länge? Nån som vet hur man kontaktar dem?

Har snackat med bikester i Tyskland men dom kan inte göra nåt.

Bikester kundservice?
Deras "vi är på utbildning" har de haft på i veckor på talsvaret. Urusel kundservice.
Funkar okej tills nåt går snett.

Bikester kundservice?
Jag har oxå ringt.

"Vi är på utbildning", yeah right!...

Snarare vår personal har sagt upp sig...

Mailade I mitten på veckan och väntar fortfarande på svar.

Jag har handlat mycket av dom tidigare och då har det funkat bra, bra priser och bra samt snabb kundservice.

Däremot om dom inte rycker upp sig snart med kundservicen så kommer iaf jag dra mig för att handla av dom den närmaste framtiden...

Bikester kundservice?
Jag provade att Maila i torsdags och hade fått svar igår. Dom har nu mina rätta uppgifter och kan fixa till det hela. Men det var inte lätt att få tag i dem!

Mail verkar vara det enda sättet.

Bikester kundservice?
Har goda erfarenheter av bikesters kundservice via mail. Snabba svar och bra hjälp vid två fall av fellevererade cyklar. Sen kan man ju fråga sig hur de lyckats leverera fel cyklar till mig vid två olika tillfällen. :)

Tillbaka
Topp