Billig Cykel men inget skräp

Danne_G

Ny medlem
Billig Cykel men inget skräp
Hallå!

jag skulle behöva en ny cykel för min gamla Peak MT COOK (skräp cykel) har börjat svika mig, så jag skulle behöva en ny. Jag skulle vilja ha en MTB heldämpad lr ej och jag kommer nog använda den på vägen men också i skogen. Jag är en lång jävel (195 cm lång) men det är nog mest bena som är långa tror jag.

M.V.H Danne

Ps Jag är ingen rik knös så helst under 10000 kr
 
Tillbaka
Topp