Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De har sällan GPS så det ger inte (min gissning) vad TS vill ha på Strava.Begagnade mindre cykeldatorer finns ju jämnt på K&S för några hundralappar.
Just nu ligger det åtminstone en Bolt på K&S. Min Bolt har GPS så det har denna med all sannolikhet med.De har sällan GPS så det ger inte (min gissning) vad TS vill ha på Strava.
Check, en Bolt skulle funka. Det är nog en språkfråga, där jag kan ha fel. Jag är i riskzonen för att vara för gammal för detta, i mitt huvud är fortfarande en "cykeldator" något i stil med det man hade förr om åren dvs. utan GPS. Men det är nog dags att uppdatera hjärna kanske, jag köpte ju själv min första GPS-klocka för att logga cykel och löpning 2009. ?Just nu ligger det åtminstone en Bolt på K&S. Min Bolt har GPS så det har denna med all sannolikhet med.
Det gör det och även såna som snackar med mobilens gps. Men det är inte vad TS efterfrågar.Det finns vad jag vet fortfarande vanliga utan GPS
Nej, det var visst någon annan som sa sig vara för gammal. my badDet gör det och även såna som snackar med mobilens gps. Men det är inte vad TS efterfrågar.