Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, beror på vad man ska göra. Skulle inte säga att det är mer sketchy än att köra på reba, vilket en del ändå väljerSiD är väl inte direkt hoppmaterial heller
med singelspeed kedjor brukar kedjan inte kliva ned, även utan narrow wide och med kasset drev bak.Dum fråga efter att igen fått kedjan att hoppa av på min till singlespeed ful-konverterade hoj. Klingan bak kommer från nån kassett, så den vill glatt skicka kedjan ner på distanserna om inte kedjelinjen är 100% rätt...
Jag har en Narrow-Wide-klinga fram men hur ska jag välja kugghjul bak? De flesta bak-kugghjul verkar vilja ha 1/8-kedja, men mitt framdrev vill nog inte ha bredare än vanlig 10-växlad?
Mvh
Magnus
Jag letar febrilt efter en 24” DJ. Jag har letat på alla ställen på nätet som jag kan komma på men hittar inget.
Är det någon som har sett någon sida med 24”-are i lager?
Jag har kollat där, men av någon anledning står det att det inte går att köpa cyklarna från Sverige när jag går till kassan.![]()
bmx/dirt/street bikes > bikes | 26bikes.com Shop
dirt/street/bmx bikes - 17 products including brands: Dartmoor, Marin26bikes.com
26bikes har både dartmoor gamer 24 och ns circus och clash i 24"
Det visade sig vara något fel på sidan. Felet åtgärdat nu och en cykel är nu på väg mot Sverige!Jag har kollat där, men av någon anledning står det att det inte går att köpa cyklarna från Sverige när jag går till kassan.
26'' dirt verkar ofta ha 170mm vev med 52mm chain line. Jag antar att det borde funka med vanliga mtb vev.Hej jag provar denna tråd, för snart 20 år sen körde jag dirt jumping och har idag bestämt mig för att återuppliva detta med min son. Jag har köpt 3 cyklar och mängder med delar. hade lite kvar från svunna tider också. Frågan jag har är, i en av cyklarna var lager helt slut i vevparti jag köpte nya lager och inväntar nu dem för att byta ut. från början tänkte jag köpa en nytt vevparti men ingen av mina lokala cykelverkstäder kunde säga var det fanns och de hade själva ingen bra koll på delar till dirt jumpers (jag var till 5 olika verkstäder).
Finns det någon bra sida ni rekommenderar för att kika lite på specifikt dirt jumper grejer? MVH Henrik
26'' dirt verkar ofta ha 170mm vev med 52mm chain line. Jag antar att det borde funka med vanliga mtb vev.
26'' dirt verkar ofta ha 170mm vev med 52mm chain line. Jag antar att det borde funka med vanliga mtb vev.
Det stämmer det är ett bmx veparti och jag har även bmx cranks, i efterhand skulle jag köpt nytt vevlager men jag har nu köpt nya lagerbanor så ska se om jag kan renovera denna om inte får jag köpa ett trutativDet där är en axel till ett bmx vevparti så du kan inte köra vilka vevar som helst. Lättast är att köpa nytt vevparti med lager.
Det stämmer det är ett bmx veparti och jag har även bmx cranks, i efterhand skulle jag köpt nytt vevlager men jag har nu köpt nya lagerbanor så ska se om jag kan renovera denna om inte får jag köpa ett trutativ
SKF lagret passade inte, på mina dåliga lager står det 6804-2rs isk. Får beställa nytt bmx vevlager som ni säger.