Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fulkinesen sa:Kallt... *brrr*
JockeP sa:Fulkinesen sa:Kallt... *brrr*
Usch!
Långbibs, regnshorts och underställ+regnjacka får det bli.
Trist. Det som varit så underbart väder fram tills nu.
Hade man fått önska så hade 12-15 grader, mulet och vindstilla med torrt underlag varit det optimala.
Men vad sätter man på fötterna? Inte vinterskorna va? Eller behövs det? Blir banan väldigt snabbt blöt?
Eveningstar sa:Nu har jag bestämt mig för däck, tryck, och hela kittet.
Det blir lättrullat bak och mönstrat fram.
Testar även en taktik med mjukare dämpare för att inte få så j*vla ont i ryggen efter 2.5h.
Byter alltså lite trampeffektivitet i början mot att förhoppningsvis kunna stå på mer i slutet av loppet. =)
Förra året förbättrade jag min tid med 33 minuter mot 2014. Känns ganska orealistiskt att kapa lika mycket detta året. :P
Bue sa:Vad blir vinnartiden imorgon?
emilh sa:Förklarar varför det står en massa MTBs i bagagerummet på Scandic Billingen.
Eveningstar sa:Ja det här blir kul. Regn hela natten och något orutinerat slog vi upp tältet under ett träd så gigantiska droppar har bombaderat tältduken hela natten. Noll sömn.
Glömde den tänkta frukosten i Stockholm så nu får det bli improviserad frukost istället.
Campingvärden höll iaf extraöppet igårkväll så det var ett stort plus.
Det är thunderburt som gäller fram idag va? :P
xyklisten sa:Dagens genidrag var att ha tunna latexhandskar under de vanliga handskarna, varm och gott hela vägen.
Rompa sa:Men jäklar vad imponerad jag blir av den stackaren som gick imål på 7h36min!!! Hur orkar man det rent psykiskt?