Billingeracet 2019

Anders L

Medlem
Billingeracet 2019
Nu är det mindre än två veckor kvar tills att Långloppscupen inleds med Billingeracet. In och anmäl er!
OBS! Priset går upp imorgon den 29/4

Bilagor

• F6445EAF-5A10-43AD-A0A3-D9C03594848C.png
    F6445EAF-5A10-43AD-A0A3-D9C03594848C.png
    170.2 KB · Besök: 210
Billingeracet 2019
Blir tävlingspremiär för mig och möjligtvis två kompisar i H30. Vi har inte det bästa materialet men ska bli svinkul att köra ändå så klart!

Billingeracet 2019
Hej,
Det blir min första gång på Billingeracet. Jag undrar hur tufft är vägen jämför med Cykelvasan eller MTB Lidingöloppet? Är det bra att köra HT?

Billingeracet 2019
Billingeracet 2019
Nu anmäld till 75km motion. Blir första tävlingen med slanglöst och nya hjul, ska bli intressant att se om den ökade komforten gör att man blir mindre sliten.

Billingeracet 2019
Lite halft OT.

Ni som tävlar: hur gör ni med verktyg och dylikt?Bryter ni om tubelessgucka/pluggar + kolsyrepatron inte fungerar?

Jag som inte kör slanglöst ogillar att ha massa vikt i ryggfickorna och camelbak känns fel. Lutar åt sadelväska just nu men ser typ ingen på Youtube på tidigare långlopp som kört med det i tävlingsklasserna. Man vill ju inte skämmas! ;-)

Hjälp!

Billingeracet 2019
Många i tävlingsklass brukar köra slanglöst och ha en kolsyrepatron med sig, men dem flesta brukar tejpa fast slang och pump samt gels på cykeln.

Sadelväska är ju som du säger lite skämmigt men skit i det! Kör vad som känns bäst för dig.

Senast ändrad:
Billingeracet 2019
Imorgon kör vi "Billingeracet Live" på Facebook. Depåpersonalen kommet att rapportera första herr, första dam och sista cyklist vid varje Depå. Troligen blir det andra slags rapporter utöver detta.

Screenshot_20190510-231243.png

Tillbaka
Topp