Black Friday - bra deals?

Väldigt blandade recensioner från bikeshop. Inte en scam men långsamma leveranser och besvärliga enl vad jag läst här. Kanske pga sega speditörer mellan Norge/Sverige. Har dock inte själv handlat därifrån så någon annan vet kanske mer?

Lager i Norge men de betalar för moms etc i Sverige

Masjevel sa:
NicoG sa:
https://www.valostore.se/ har en del bra deals på lampor, t ex en Lumonite Compass R för 1245kr är inte fel

Den har jag väntat på. Tänkte ha som springlampa. Tack!
Bara 250 spänn billigare är väl ingen deal-breaker, för min del? Men iofs, ska man ändå ha den sedan innan så blir det ju bra ??.
Bikeshop har 40 procent på vissa prylar, biketown 10 på allt(?), Sportbrillor.se 30 procent på allt i lager (finns en del fina grejer).
Rapha har 35 procent på utvalt.

Fynden försvann strax efter midnatt.

NickPick sa:
Masjevel sa:
NicoG sa:
https://www.valostore.se/ har en del bra deals på lampor, t ex en Lumonite Compass R för 1245kr är inte fel

Den har jag väntat på. Tänkte ha som springlampa. Tack!
Bara 250 spänn billigare är väl ingen deal-breaker, för min del? Men iofs, ska man ändå ha den sedan innan så blir det ju bra

Sant, men jag har tänkt ett tag att kanske köpa en och då tänkte jag vänta in rean. Dumsnålt kanske men pengar är pengar.

Inväntat att en cykel i rätt färg ska komma in i lager men nu ser jag att en helsvart av rätt modell finns med 15% rabatt. Man vill ju ha en snygg färg..

Henriken sa:
Sambal Oelek sa:
bikeshop.se
15% på allt i lager

Bikeshop, är de bra? Jag blir så skeptisk när det är fullt med översättningsmissar precis överallt. De har norskt lager va? Jag började cykla lite seriösare först i år så jag har inte järnkoll på webbshopparna.

Dåliga på att uppdatera lagersaldo. Beställde en väska därifrån som enligt sidan fanns i lager. Efter att ha väntat i över en vecka på att ordern skulle behandlas utan att höra något, skickar jag mail. Inget svar. Jag ringer och får tag på en snubbe som berättar att varan är slut i lager och återkommer till våren...

ajajkapten sa:
Någon som hittat en Garmin Edge 530 på rea?

Tror att Bikester är billigast i nuläget, 3200 för "MTB bundle" eller ca 3500 för "performance bundle". eller 2670 för bara datorn. Men hade man varit snabb och beställt imorse (vilket en velande person som jag inte är). Så hade man fått performance bundle för ca 3200. Nu på eftermiddagen så höjde de priserna på MTB och perfromance bundle med ett par hundralappar (antagligen för att kompensera för 15% rabattkoden). Även 520 plus i olika varianter höjde man priset på

Senast ändrad:
Commencal har 10 % i sin webbshop, redan nedsatta cyklar från 2019 blev ytterligare 10 % billigare när testa att lägga en av dem i utkorgen...

Superstar components har typ 25 procent på allt, men handlar man för över 600 (om jag minns rätt) så får man 35 procent rabatt.
Se deras Facebook eller något för detaljer.
Brukar ta 4 arbetsdagar max för smådelar därifrån.

Vikt är ju måttligt intressant. Finns det ingen pryl som tar ens kroppsmått automatiskt och sparar sås de finns tillgängliga och aktuella när man ska köpa kläder på nätet?

Google har dumpat priset på sin senaste Pixel 4- telefon. Den har varit överprisad, men levereras nu med 128GB för $700.

Äntligen köp för att bli kvitt allt sponsrat bloatware- skräp Samsung, HTC och Huawei pregar in i sina produkter. Skräp som stjäl kapacitet och pockar på uppdateringar.

( Tilläggas skall att den som kan och orkar formatera om (roota) sin Samsung 10, har en minst lika bra produkt, dock med sämre kamera)

marr sa:
eucalyptus sa:
Är det värt att köpa en Garmin smart index scale?
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3509291

Har både Edge 1030, Vivoactive 4S och Garmin pulsband. Är en frekevent användare av Garmin connect, så är rätt inbakad i Garminfamiljen.

Väger du dig ofta? Isåfall, ja.

Slog till på en, får väl börja väga mig oftare ;)

Har i princip legat på samma vikt hela året :P Men alltid roligt med fler Garminprylar

Beagleboy sa:
Google har dumpat priset på sin senaste Pixel 4- telefon. Den har varit överprisad, men levereras nu med 128GB för $700.

Äntligen köp för att bli kvitt allt sponsrat bloatware- skräp Samsung, HTC och Huawei pregar in i sina produkter. Skräp som stjäl kapacitet och pockar på uppdateringar.

( Tilläggas skall att den som kan och orkar formatera om (roota) sin Samsung 10, har en minst lika bra produkt, dock med sämre kamera)

One Plus då?

Spacekitty sa:
Crocko sa:
Spacekitty sa:
Jag är i behov av en 2 liters rostfri kastrull med svetsat handtag. Har ni sett något?

En början på en livslång relation:

https://www.prokok.se/demeyere-kastrull-2-2-liter-18cm-med-lock-atlantis.html

Ser fin ut, måste gå iväg och se om jag hittar någon att känna och klämma på.

Kommer dock med varningen att när man väl klivit över till den sidan blir det lika beroendeframkallande som snygga klockor och cyklar av Ti

Tillbaka
Topp