Black friday- vad köper du?

brije

Medlem
Har aldrig tidigare reflekterat över denna amerikanska händelse som vi adopterat, men i år har jag faktiskt lite grejer jag vill ha! Kommer hålla ögonen öppna efter en vätskerygga och ullstrumpor :)

Så vad tänker ni köpa?
Vad har ni köpt?

Cykelrelaterat såklart..

Senast ändrad:
Paco sa:
Ska vara pappaledig en månad så det blir inga inköp på ett tag, rea eller ej.

Jag har varit pappaledig lite drygt ett år och har aldrig handlat så mycket cykelgrejer som nu. "Cykla lite, handla mycket" har varit mitt motto under perioden och fortfarande har jag minst ett halvår kvar som föräldraledig. =)

Senast ändrad:
Tips på fynd mottages. Skulle köpa battlefield 1 men fick det i för tidig julklapp av sambon.:)
Sjukskriven i 90 dagar. Thats why.

Letar nog en espressomaskin iofs.

geologen sa:
Är det nån slags generell rea alltså?

Ja eftersom att vi firar thanksgiving idag och därför kommer vara bakis imorn så kör vi klämdag och passar på att inleda julhandeln med 4 dagars shoppingspree!

Om vi vore amerikanare dvs.. nu passar handeln bara på att maxa vårt konsumerande :)

Shimano SLX M7000 dubbel komponentgrupp
Shimano XT BB-MT800 Hollow Tech II vevlager
Shimano skivbromsadapter fram 180mm
Shimano SLX RT66 bromsskiva 180 mm.

Oops, köpte det idag....

Black.. Thursday?

Senast ändrad:
NickPick sa:
Tips på fynd mottages. Skulle köpa battlefield 1 men fick det i för tidig julklapp av sambon.:)

prisjakt.nu/blackfriday är ett hett tips! Om du inte menade specifikt cykelgrejer?

Mina två sista vinterjackor rök i våras (dragkedjorna) så jag tror jag går på vinterjacksjakt, en fodrad och en skaljacka/windstopper med flera lager. Kanske ett par mittemellan skor av walking/hiking modell som passar precis mellan de rejäla vinterkängorna och lågskaftarna.

AX3L sa:
NickPick sa:

prisjakt.nu/blackfriday är ett hett tips! Om du inte menade specifikt cykelgrejer?

Som vanligt då. Kollar på prisjakt ser ger man sig ut på google. <Det kostar att vara med i prisjakt och det är ju inte alla :)

Conti gp400 s2 och kanske vägfälgar. Men jag vill även ha lätta cxfälgar... Kom ihågatt det blirinte billigt om man köper saker man inte skulle ha köpt annars :D

NickPick sa:
AX3L sa:
NickPick sa:

Som vanligt då. Kollar på prisjakt ser ger man sig ut på google. <Det kostar att vara med i prisjakt och det är ju inte alla :)

Conti gp400 s2 och kanske vägfälgar. Men jag vill även ha lätta cxfälgar... Kom ihågatt det blirinte billigt om man köper saker man inte skulle ha köpt annars :D

Nej absolut, det finns anledning att titta på andra ställen också! Men jag tycker deras samling av erbjudanden på Black Friday är rätt bra, med enkel sortering efter kategori, rabatt, popularitet...

En Sony xperia xz blev det. Har spanat på den länge men tyckt att 7kkr är för mycket. Nedsatt 3kkr hos tele2 så var det bara att slå till.

Är på utkik efter ett nytt överkroppsskydd, tyvärr var jag lite för seg på bollen gällande det 661-skyddet på crc.

Typiskt...

Tillbaka
Topp