Blockettråden 2

Tomcaten

Aktiv medlem
Blockettråden 2
H. sa:

dims.jpg

Jag vet.

Hosta upp över 1 miljon, koppla in autopiloten, luta dig tillbaka och dö på vägen hem.

Det här var det sämsta och mest kvalitetslösa fordonet som jag nånsin suttit/flugit i(Modell X)

Nej jag lägger hellre 100 tusen kronor för ett tyskt mästerverk alla dagar i veckan än för 1/11-7 del för en tesla.

Senast ändrad:

Jimel

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tomcaten sa:
w126 är en av de mest uppskattade bilarna som finnes idag.

Jag överväger att gå en generation bakåt för att köpa en sån.

Driftsäkrare än Yamato-skeppet.

Se bara sån vacker inredning.
Sånt jag mår illa utav, "trä" och beige skinn är det värsta jag vet :)

Tomcaten

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Då tror jag inte att det är en bil för dig. Många merca ägare var födda 40 - 50 och hade någon del av ägarskap i svensk industri då och när man körde med Mercan så tog man ofta en god cigarr till färden. Den lukten är lite speciell och i min hade man fanken rökt pipa i. Men nu när nästan allt borta, happy days.

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Få se här... Första tyska sökträffen bike discount sade 425 spänn per däck plus 10 euro i frakt (typ 106 spänn).
Wiggle verkar ha för 421 per däck och där kan frakt ingå över 500 eller vad det är.
Så två nya däck för 500 är fortfarande bra pris. Jag hade lätt köpt om jag hade bott i den staden. Slippa vänta 5 arbetsdagar och riskera en massa onödiga merköp på det.

Belse

Aktiv medlem
Blockettråden 2
NickPick sa:
Få se här... Första tyska sökträffen bike discount sade 425 spänn per däck plus 10 euro i frakt (typ 106 spänn).
Wiggle verkar ha för 421 per däck och där kan frakt ingå över 500 eller vad det är.
Så två nya däck för 500 är fortfarande bra pris. Jag hade lätt köpt om jag hade bott i den staden. Slippa vänta 5 arbetsdagar och riskera en massa onödiga merköp på det.
Fast han vill ju ha 499:- st för sina, inte för ett par...

Crocko

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Kristoffer R

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Pepperazzi sa:
Valhalla_ sa:
Pepperazzi sa:
Undrar om nån på Bikester skulle glänsa för chefen med sina photoshopskills på denna:
Ser fördjävligt ut. Och gaffeln är ju bara helt fel..
Jo, mest gaffeln jag reagerade på, ser inte riktigt Manitou-riktigt ut :)
Sen kommer väl Wozon med 27,5" också, så mycket som är fel på den.
Men varför? Finns officiell produktbild och om man vill photoshoppa är 2019 modellen ett bättre val.

FAF3FAAA-AC57-4A55-98F2-08A2EF46C8E0.jpeg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer