Blockettråden 2

Fredrik S

Medlem
Blockettråden 2

Jag har alltid velat äga en Trek från Lance Armstrong-eran. Just det här exemplaret är för liten och för långt bort för mig, men det kanske finns fler här på happy med samma böjelse.

arcamone

Medlem
Blockettråden 2
Inte cykel men lite kul..

"Ny motorcykel".. men den har vält åt bägge håll (!) med skador som följd, den har rullat 160 mil, den är från 2014
Ett klipp för köp nu 109 papp!
Ny? I trafik 2016... suck, en del människor..

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Världens längsta sadelrör?
Visa bilaga 418600
Det tragiska är att nån okunnig kommer nappa och betala så mycket för den. Jag brukar följa annonser på cyklar som är rejält överprisade. Det visar sig ofta att de får cyklarna sålda ändå. Inte alla men många av dem. Man vet aldrig, köparen kan ha förhandlat, men ändå. Många vet inget om olika standarder, som hjulstorlek, geo och boost.

JWN

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ja något är det som inte stämmer... Har anmält båda annonserna på blocket, händer väl inget ändå men nu är det gjort iaf! 🚳 (denna annonsen va av annan användare)
Screenshot_20200522-182928_Blocket.jpg

Blockettråden 2

Belse

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Klickar man på länken kostar den numera 12 000:-
Var någon i bedragaretråden som varnade för någon som hette Kim, har för mig det var i E-tuna. Samma nisse?
Verkar gilla att ändra priset, jag klickade på länken när den kom upp här för mågon dag sedan, och då stod det 7.800:- i annonsen istället för 11.000;- som länken sa, och nu uppe i 12.000:-... 🤔

Cpt01

Medlem
Blockettråden 2
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer