Blockettråden 2

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jo, men om han köper och säljer vidare så är de ju inte stulna per definition. Men jag tror tyvärr inte vi kommer längre oavsett.
Folk brukar kanske inte fråga efter kvitto på så gamla cyklar som han säljer. För de brukar ha haft flera ägare ändå. Så det är svårt att veta om de är stulna. Nån kan kanske offra sig och köpa en cykel av honom och kolla upp det sen.

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Fina cyklar kom o köp.
Nästan troll annons varning..
Jag såg precis den annonsen och det sög till i köptarmen. Sen gick jag ett par varv runt kvarteret och när jag kom tillbaka insåg jag att jag redan har två cyklar. Sen hamnade jag av någon underlig anledning i denna fina gamla tråd, redo att "ctl+v:a". 😁

JWN

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Cyklarnas Rolls-Royce.
Ganska brett spann tycker jag.
-den sitter som handen i hansken för alla mellan 155-190cm
Jag förstår inte hur folk kan ha så bråttom att de inte ens kan läsa igenom sin annonstext på några meningar...?! Speciellt på blocket där man får betala för den. Kanske jag som har fix av att det bör åtminstone vara rättstavat, om man ska gå in på meningsbyggnad är det inte många som överlever, men tycker detta är ett underligt fenomen...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer