Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, helt rätt. det där förtjänade mänskan garanterat. vill inte ens föreställa mig hur det är att ha en relation med någon som kör med bromsoksskruvkepsarna påDen här kommer inte från blocket men den är bara för bra.
Inte cykel men lite kul..
"Ny motorcykel".. men den har vält åt bägge håll (!) med skador som följd, den har rullat 160 mil, den är från 2014
Ett klipp för köp nu 109 papp!![]()
Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
WOW! Ser ut som att han fiskade upp den ur en sjö nästan. Och sneda hjul med bromsar som inte funkar dessutom!
Han menar ju att den hade gått 5 när han köpte den?Visa bilaga 418466
Ändå imponerande att köra ”Bockstensturen 2019 utan problem och några lopp till” på ”ca:5mil”
Han menar ju att den hade gått 5 när han köpte den?
Det var min tanke med, men blev en väldigt ironisk text med den halvhjärtade insatsen ?Han menar ju att den hade gått 5 när han köpte den?
Man kommer ingenstans på de länkarna, kanske borttagen.
Det tragiska är att nån okunnig kommer nappa och betala så mycket för den. Jag brukar följa annonser på cyklar som är rejält överprisade. Det visar sig ofta att de får cyklarna sålda ändå. Inte alla men många av dem. Man vet aldrig, köparen kan ha förhandlat, men ändå. Många vet inget om olika standarder, som hjulstorlek, geo och boost.Världens längsta sadelrör?
Visa bilaga 418600![]()
Corratec Superbow MTB säljes i Eskilstuna - Blocket
11000 kr - Mountainbike - Eskilstuna - Väldigt fin Corratec Superbow Mtb. Storlek M. Passar mig som är 184 cm lång. 26 tums hjul. Hela drivlinan är i XT. A...www.blocket.se
Vad var det för nåt? Han kanske såg den här tråden.?Omg han va snabb, det va magi!
Ändå bra rabatt!![]()
Säljes: Canyon Aeroad CF SL Disc 8.0 med Quarq Powermeter Medium
Mycket bra tillstånd. Tyvärr ingen tid att rida på det så att bara ståhappyride.se
Shock rock STÖTAR t.o.m. måste vara något nytt?Say no more, you had me at SHOCK ROCK. Shut up and take my money.
Klickar man på länken kostar den numera 12 000:-Världens längsta sadelrör?
Visa bilaga 418600![]()
Corratec Superbow MTB säljes i Eskilstuna - Blocket
11000 kr - Mountainbike - Eskilstuna - Väldigt fin Corratec Superbow Mtb. Storlek M. Passar mig som är 184 cm lång. 26 tums hjul. Hela drivlinan är i XT. A...www.blocket.se
Klickar man på länken kostar den numera 12 000:-
Var någon i bedragaretråden som varnade för någon som hette Kim, har för mig det var i E-tuna. Samma nisse?
Tänk att se någon, gärna med kulmage, komma farande på denna med full Rapha-mundering. ?![]()
Racer säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin racer säljes i hela sverige med över 999 annonserwww.blocket.se
Det känns bara inte rätt...
Markus år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst åtta målnummer avser brottmål där Markus åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.Marcus Wallin alltså ?
Klickar man på länken kostar den numera 12 000:-
Var någon i bedragaretråden som varnade för någon som hette Kim, har för mig det var i E-tuna. Samma nisse?
Verkar gilla att ändra priset, jag klickade på länken när den kom upp här för mågon dag sedan, och då stod det 7.800:- i annonsen istället för 11.000;- som länken sa, och nu uppe i 12.000:-... ?
Förstår att den säljs. Hen trivs uppenbarligen inte med bockstyre och aeroställning. Det passar nog bättre med en chopper.
Priset svänger uppenbarligen värre än börsen.Nu är den nere på 9.900:-, snart köpläge kanske...
Är det vad plastbitarna är till för - men varför? Vilken funktion uppfylls?haha, helt rätt. det där förtjänade mänskan garanterat. vill inte ens föreställa mig hur det är att ha en relation med någon som kör med bromsoksskruvkepsarna på
Visa bilaga 418158
Haha. Kreativ lösning på reglagen!Förstår att den säljs. Hen trivs uppenbarligen inte med bockstyre och aeroställning. Det passar nog bättre med en chopper.
Och mopedhjälm?Tänk att se någon, gärna med kulmage, komma farande på denna med full Rapha-mundering. ?
Ja, passande ”cykeln”.Och mopedhjälm?
Kom man inte fram till att han köper och säljer vidare? Fast man vet aldrig om de är stulna eller inte. Om det är samma kille vi pratar om.Jag som startade den diskussionen, och ja det är han.