Blockettråden 2

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den där hojen kostade väl 21k med Fox 32:a när den såldes ny 2019 😂😂
För att få den såld: 10-15 utan quarq? Med quarq två tusen till kanske.
Inget exotiskt alla heller… en tråkig svale från 2009 eller 2022, det är väl samma ram typ. Gx-grupp som är ej spännande alls. Hjulen då? Oklara hjul, står bara crossmax… hjul för 2200!? Kanske är finare SL för trippla pengen iofs.

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
För att få den såld: 10-15 utan quarq? Med quarq två tusen till kanske.
Inget exotiskt alla heller… en tråkig svale från 2009 eller 2022, det är väl samma ram typ. Gx-grupp som är ej spännande alls. Hjulen då? Oklara hjul, står bara crossmax… hjul för 2200!? Kanske är finare SL för trippla pengen iofs.
Det är nog de billigaste Crossmax. För de har inga platta ekrar. Den modellen är också från innan 2020 med vita dekaler.

Accident

Medlem
Blockettråden 2
stinky1.png

stinky2.png

Jag kanske är fel ute men tycker priset känns lite väl saftigt samt att jag får vibbar av denna ellektriska Kona Stinky

Mayhem

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är otroligt mycke scams på Blocket numera, nya användare som försöker få betalt i förskott. Anmäler ett antal användare varje dag.
Verkligen. Har en annons ute på vad jag skulle säga är en ovanlig vara, och under tiden har scammers lagt upp annonser där de snott min bild och text (men tagit bort stycket om vem varan inte är lämplig för).

Velocipeden

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Verkligen. Har en annons ute på vad jag skulle säga är en ovanlig vara, och under tiden har scammers lagt upp annonser där de snott min bild och text (men tagit bort stycket om vem varan inte är lämplig för).
Jag chattade med en här om dagen som var minst 15k för billigt.
Gemensamt för dessa två ovan och den är att inredningen där fotot är taget inte ser "svensk" ut, golvlister, mycket sten, stora glipor, mm. och att de befinner sig på platser där det är troligt att skicka varan från, Gotland och Härjedalen kanske 99% av befolkningen inte tittar förbi (i övrigt inget ont...) dagligen.

me.I.am

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Om man gör en intressekoll bör man väl iaf ha minst 10 svarande, om två svarsalternativ ja/nej, om man ska få en hyfsad uppfattning om resultatet. Personligen skulle jag nog vilja ha minst 20 svarande.

Tvivlar på att så många svarar på om dom har eller inte har något intresse för cykeln.

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Om man gör en intressekoll bör man väl iaf ha minst 10 svarande, om två svarsalternativ ja/nej, om man ska få någon uppfattning om resultatet. Personligen skulle jag nog vilja ha minst 20 svarande.

Tvivlar på att så många svarar på om dom har eller inte har något intresse för cykeln.

Det funkar inte så enkelt med en enkät. Man måste har koll på representiviteten av dom som svarar. Troligtvis svarar personer som är intresserad oftare än dom som inte är intresserad (eller kanske tvärtom på happy). Så man måste också veta allmäna svarsfrekvens hos personer som är / är inte intresserad för att korrigera ration av svar ma har fått från intressekollen.

Topp