Han vet nog att hans önskade pris hade gett honom en hedersplats i denna tråden om han skrev ut det...
Kan ingen ta reda på det och skriva det i tråden hahaHan vet nog att hans önskade pris hade gett honom en hedersplats i denna tråden om han skrev ut det...
Slicka däck eller suga hjul. Bara att välja.Visa bilaga 593051
Slicka cykeldäck någon? Jag vet att ni som gillar det finns här någonstans! Ut ur garderoben med er!
hahaha såg den där men ville inte va först och lägga, visste att någon skulle göra det.Bra priser är aldrig fel.
Har massor av cyklar i stashen... glömmer bort att skriva annonsen i singular.Bra priser är aldrig fel.
Skrev om den ovan men ville inte heller vara först så jag raderade.hahaha såg den där men ville inte va först och lägga, visste att någon skulle göra det.
S/M ram
190 cm lång
Nyskick
cykel från 2018
Världens längsta sadelstolpe om han följer minst 8cm instick?
So many questions
kolifiber och 32 performance gaffelSkrev om den ovan men ville inte heller vara först så jag raderade.
"Medboratplassen"?
Ibland får man ta en för laget. 😉hahaha såg den där men ville inte va först och lägga, visste att någon skulle göra det.
S/M ram
190 cm lång
Nyskick
cykel från 2018
Världens längsta sadelstolpe om han följer minst 8cm instick?
So many questions
Bra priser är aldrig fel.
De bästa av två världar. 😁Men om man vill har ett dåligt pris istället går det att diskutera :)
Nja, i crispy kartong... Dessutom ingår all världens fästen.Men kom igen. Bara använd i Barcelona och krispig kartong.
🤫När vi ändå gnäller lite, den här har ju satt ett för bra pris istället. Helvete vad mycket cykel för pengarna. Är det lite extra välgörenhet inför jul?? Visa bilaga 593451
Tre st till råga på allt, då ena annonsören har råkat köpa två st fel. Just r8000 170mm låg som sagt på Bikesters 60% fram tills häromdagen. Jag funderade själv på ett köp för att lägga på hyllan då jag har funderingar på att nästa vevparti skulle bli just 170. Men övertygade mig själv att det fick räcka med onödiga bra att ha saker.Har Stages eller någon ÅF haft en ”rabattmiss”? Två helt oanvända R8000-vevar ligger ute på KoS just nu. Det luktar arbitragejägare.
![]()
![]()
Säljes: Ny Stages L Ultegra 8000 170mm power meter
Har 2 st sprillans nya oanvända stages 170mm Ultegra vevarmseffekmätare (crankarn) pga felköp att sähappyride.se
Nja ca 1700 är väl ok för en ny r8000 version (men 2800, nja.)Dom var ju inte ens billiga!
Nja ca 1700 är väl ok för en ny r8000 version (men 2800, nja.)
Nåväl, annonserat för 80K. 😉Sålt för +80lakan på två veckor, den lönen skulle jag vilja ha…
Hälften e bra det med😜Nåväl, annonserat för 80K. 😉
Det borde väl röra sig i gränstrakterna kring bedrägeri? Men det lär det väl aldrig kunna bli tal om med den annonstexten. 🤔 Märkligt är kanske rätt ord...Är det inte märkligt att sälja en cykel man vet är en GT avalanche som en GT Zaskar LE?
Visa bilaga 594551
Det skiljer rätt mycket. Inget är samma på ramarna. Zaskar LE har 6061-T6 och är handsvetsad i USA när Avalanche LE är robotsvetsad i Taiwan av dubbelreducerat 7000 aluminium.Det borde väl röra sig i gränstrakterna kring bedrägeri? Men det lär det väl aldrig kunna bli tal om med den annonstexten. 🤔 Märkligt är kanske rätt ord...
Ja, då hamnar ju saken i ett annat läge såklart. Personen i fråga säger sig ju vara väl införstådd med skillnaderna dessutom.Det skiljer rätt mycket. Inget är samma på ramarna. Zaskar LE har 6061-T6 och är handsvetsad i USA när Avalanche LE är robotsvetsad i Taiwan av dubbelreducerat 7000 aluminium.
Jamen precis.Ja, då hamnar ju saken i ett annat läge såklart. Personen i fråga säger sig ju vara väl införstådd med skillnaderna dessutom.
Vi testar så här @porschepake så kanske det kommer en förklaring.Det borde väl röra sig i gränstrakterna kring bedrägeri? Men det lär det väl aldrig kunna bli tal om med den annonstexten. 🤔 Märkligt är kanske rätt ord...