Blockettråden 2

velman

Aktiv medlem
Blockettråden 2
6DCA07FB-0152-45C1-8646-70C31C959669.jpeg

Slicka cykeldäck någon? Jag vet att ni som gillar det finns här någonstans! Ut ur garderoben med er!

Farsan

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Mmmmm, jag bara njuter vid blotta tanken. Hoppas dom har rullat några mil så man får den där pikanta smaken.
Ursäkta mig men nu måste jag slänga mig på köpknappen.
Kan man få snabbfrakt tro🙏 vill ju ha dom till helgen.

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tror jag fick 12 för en caad12 105 i nyskick efter ett år, med bättre grejer på såklart. Ångrar jag sålde den faktiskt… så har någon en i 56 :)

Den är väl prisvärd men det är ju för att nyare cyklar har blivit så jäkla dyra.

calleking

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är jag som kränger CAAD12:an ovan. Priset är bra tycker jag. Tycker inte man ska behöva betala så mycket mer för den typen av hoj. Hade säkert kunna fått några tusenlappar till om jag hade orkat krångla. Har sålt cyklar och komponenter här på happy genom åren till vettiga priser istället för att försöka få några tusenlappar extra och det har jag aldrig ångrat - förutom en gång när jag i princip gav bort en Cannondale Slate till en lycklig medlem på happy :-)

Senast ändrad:

moros

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Har Stages eller någon ÅF haft en ”rabattmiss”? Två helt oanvända R8000-vevar ligger ute på KoS just nu. Det luktar arbitragejägare.

Tre st till råga på allt, då ena annonsören har råkat köpa två st fel. Just r8000 170mm låg som sagt på Bikesters 60% fram tills häromdagen. Jag funderade själv på ett köp för att lägga på hyllan då jag har funderingar på att nästa vevparti skulle bli just 170. Men övertygade mig själv att det fick räcka med onödiga bra att ha saker.

Ursus

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det borde väl röra sig i gränstrakterna kring bedrägeri? Men det lär det väl aldrig kunna bli tal om med den annonstexten. 🤔 Märkligt är kanske rätt ord...
Det skiljer rätt mycket. Inget är samma på ramarna. Zaskar LE har 6061-T6 och är handsvetsad i USA när Avalanche LE är robotsvetsad i Taiwan av dubbelreducerat 7000 aluminium.

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det skiljer rätt mycket. Inget är samma på ramarna. Zaskar LE har 6061-T6 och är handsvetsad i USA när Avalanche LE är robotsvetsad i Taiwan av dubbelreducerat 7000 aluminium.
Ja, då hamnar ju saken i ett annat läge såklart. Personen i fråga säger sig ju vara väl införstådd med skillnaderna dessutom.

Topp