trailbiker
Aktiv medlem
Blockettråden 2
100:- / tum ju, logisk prissättning.
Visa bilaga 606213
Visa bilaga 606214
Visa bilaga 606215
Såatte... Dubbla bromssystem fram.. Men bara ett verkar inkopplat :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
100:- / tum ju, logisk prissättning.
Visa bilaga 606213
Visa bilaga 606214
Visa bilaga 606215
Det är bara som det ser ut; med en fullt fungerande kamera hade det sett annorlunda ut.
Visa bilaga 606213
Visa bilaga 606214
Visa bilaga 606215
Visa bilaga 606213
Visa bilaga 606214
Visa bilaga 606215
Den här blev ju osåld för 55, men nu har man chansen att köpa den för 60! Gamla annonsen är även kvar.
Dyra cyklar säljer dåligt, särskilt utan hjul.
0.Hur många gånger kan man använda en sak och den fortfarande kan räknas som oanvänd?
Visa bilaga 606725
<10 => nyskick.
Hur många gånger kan man använda en sak och den fortfarande kan räknas som oanvänd?
Visa bilaga 606725
2 är = 0 ??1g är ingen gång
Man kanske vill ha vikten längre fram? ;-)Har man kanske bytt cage utan att byta kedja här? ???
4e växeln nu, går den ens att cykla på stora-stora? (Jaja, vet att man inte bör ha den växeln..)
Visa bilaga 606729
Det är väl han som flippar cyklar?Den här är väl i alla fall ny? Här kan ni inte hitta nåt fel va?
MYCKET billigare än listpris på en modern cykel som inte är en uppgafflad procaliber är den också och man slipper vagnshjul
Den göken. Goda intentioner - om det räknas när man inte kan skilja på rätt och fel.Det är väl han som flippar cyklar?
Som hade ngt företag,
Men säljer som "rasmus" efter fått kritik av happy pga reasons
Vill inte vara petig men detta är en bit från rätt:Den här är väl i alla fall ny? Här kan ni inte hitta nåt fel va?
Det missade jag.Vill inte vara petig men detta är en bit från rätt:
SRAM NX växlar (12x1 singelspeed)?
Nu verkar det vara Rasmus! Förut tror jag att han hade samma som företagsnamnet.Vad hade han för nick?
En 2023 Roscoe 8 har väl 140 mm gaffel och thruaxle?Den här är väl i alla fall ny? Här kan ni inte hitta nåt fel va?
MYCKET billigare än listpris på en modern cykel som inte är en uppgafflad procaliber är den också och man slipper vagnshjul
Och 29" hjulEn 2023 Roscoe 8 har väl 140 mm gaffel och thruaxle?
Trek fick inte vara medBortsett från allt annat i annonsen tycker jag att detta är så illa, att jag inte ens kan sätta ord på det "canyon specialized merida".
Det där är lite lurigt tycker jag, Han skriver aldrig att det är en 2023 han säljer, utan bara vad listpriset för en 23a är.En 2023 Roscoe 8 har väl 140 mm gaffel och thruaxle?
När han resonerar i egna tråden ger han intryck av att göra så gott han kan med de verktyg gud gett honom.Det där är lite lurigt tycker jag, Han skriver aldrig att det är en 2023 han säljer, utan bara vad listpriset för en 23a är.
Han gör ju inget fel i det läget, men definitivt något halvruttet
Jag missade helt att han inte ens skriver vilken årsmodell. Bara att den är helt ny och 2023års listprisDet där är lite lurigt tycker jag, Han skriver aldrig att det är en 2023 han säljer, utan bara vad listpriset för en 23a är.
Det är det definitivt! Som sagt, halvruttet men inget fel i sig...Jag missade helt att han inte ens skriver vilken årsmodell. Bara att den är helt ny och 2023års listpris
Känns extremt medvetet formulerat ?
Precis, men den luriga formuleringen är garanterat inte ett misstag.Det där är lite lurigt tycker jag, Han skriver aldrig att det är en 2023 han säljer, utan bara vad listpriset för en 23a är.
Läste igenom detta igår, det verkar ju som att många halvruttna grejer han gör är medvetet. Exempelvis i denna annonsen där han hänvisar till 2023 års priser.Dags att länka bluff-å-båg-tråden igen kanske.
Har man ett företag som pysslar med buffel och båg och ljuger om varor så kan man ju åka dit på det på ett annat vis än som privatperson. Det där företaget som han inte ens längre törs annonsera i namnet för har gjort många oseriösa affärer helt med vetskap om det. Rasmus i Billdal skulle jag inte handla av iaf. Han kanske hamnar på arns svarta lista ?Är väl hur många som helst på Happy marknad som skriver "likvärdig cykel skulle kosta xxxxx kronor idag"
Eller om man hittar en gammal s works "det bästa du kan köpa, nypris idag xxxxx".
Jag tar ingen ställning mot Rasmus på blocket men man ser då mycket skit på detta forum också... Eller folk som inte vet vad de säljer och skriver fel modellnummer etc.