Blockettråden 2

Blockettråden 2
Normalt ett rimligt pris, men med den fästanordningen skulle jag nog pruta lite.

05CF1FA0-7F47-422F-B29E-7445FD74E8EC.png

Blockettråden 2
ulfalf sa:
Just densamme. Jag önskade honom lycka till med cyklingen, fick svar ”Jag skickar gärna, skicka din adress”.

NickPick sa:
Jaha, är han här också! Heter typ mohammed alahmad (dålig stavning) på Facebook. Försöker sälja hardtails i lägre prisklassen, sen styckar han dom. Vet inte hur många cyklar han har annonserat ut.
Frågade om han hade en chop shop "jag har inte" s
Fick jag som svar :D

Nästan värre än hon Cecilia Asplund som säljer stulna elcyklar i samma grupp.

Gruppen heter typ "cyklar cykeldelar säljes bytes" på Facebook.
Verkar svårsåld, men är den inte lite dyr? Man får ju en bra riktig gaffel för pengen.

Bilagor

• Screenshot_20181023-115216_Facebook.jpg
    Screenshot_20181023-115216_Facebook.jpg
    102.6 KB · Besök: 54
Blockettråden 2
NickPick sa:
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=69042
Dök upp i dagens fynd för 500 sek. Nu har det gått upp några hundra procent till 4000.
Är 4000 inte mycket för ett enstaka...?
Vad filuren har gett för det påverkar väl inte marknadsvärdet. Däremot kan ju utebliven eller tveksam historik göra det. Men dyrt är det. Udda färg, enbart framhjul, okänd axelstandard. Tror faktiskt inte att jag skulle vilja ge så mycket mer än 500kr.

Blockettråden 2
NickPick sa:
ulfalf sa:
Just densamme. Jag önskade honom lycka till med cyklingen, fick svar ”Jag skickar gärna, skicka din adress”.

NickPick sa:
Jaha, är han här också! Heter typ mohammed alahmad (dålig stavning) på Facebook. Försöker sälja hardtails i lägre prisklassen, sen styckar han dom. Vet inte hur många cyklar han har annonserat ut.
Frågade om han hade en chop shop "jag har inte" s
Fick jag som svar :D

Nästan värre än hon Cecilia Asplund som säljer stulna elcyklar i samma grupp.

Gruppen heter typ "cyklar cykeldelar säljes bytes" på Facebook.
Verkar svårsåld, men är den inte lite dyr? Man får ju en bra riktig gaffel för pengen.

Intressant, köpte faktiskt en kassett av den här filuren. Mdad88 eller så heter han här på happy. Men självs köpet var smidigt och okej, skickade grejerna direkt och välförpackat. Men sen kanske då ursprunget är tveksamt.

Tillbaka
Topp