Berk
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Fin värdeökning?
Lite oklart, men nypriset är för en och antar att priset är för alla tre.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fin värdeökning?
Han säljer 3st för 1750kr, som var för sig hade ett nypris på 1249krFin värdeökning?
Denna var top!!![]()
Barncyklar Köp och sälj | 26 tum Helt oanvänd. Endast ihopmonterad 1000 kr Stockholm Norrort | Facebook
26 tum Helt oanvänd. Endast ihopmonterad 1000 kr Stockholm Norrortwww.facebook.com
Ihopmonterad har precis fått en helt ny innebörd.
Ihopmonterad = jag ger upp? ?
Lite oklart i annonsen, men jag förmodar att nypriset gäller 1 st och försäjningspriset för annonsvaran gäller 3 st.Fin värdeökning?
Rimligtvis så, ja. Det är väl bara jag som, för egen del, hade varit tydlig med det.Lite oklart i annonsen, men jag förmodar att nypriset gäller 1 st och försäjningspriset för annonsvaran gäller 3 st.
Edit: Ha ha, trea på bollen. Undrar varför jag inte får reda på att en tråd redan har uppdaterats innan jag postar ett svar. Kanske för mycket skräp i datorn. Eller bara SBS?![]()
Det där undrar jag också över; eller snarare: ibland slutar jag få notiser rörande trådar jag fortfarande följer. Finns det måhända något krav på aktivitet i trådarna för att få notiserna? Eller är det bara min vanliga tekniska begränsning som slår igenom?
ibland slutar jag få notiser rörande trådar jag fortfarande följer.
Sänker med 2’ till åtta papp verkar vara nuvarande strategi:Men även om man själv vet hur ovärdeligt ens salugods är så är det ju inte säkert att köparen fattar det. Hur gör man då?
Finns det fortfarande sådana kvar?
Tydligen. 400 kr låter som ett kap. Usel som cykel betraktad, men säkert ett visst kult(ur)värde.Finns det fortfarande sådana kvar?
Vilket fynd
Visa bilaga 707937
@hildathalin har du lust att utveckla hur du kommit fram till din prissättning? Ingår det en cykel i kartongen också?Vilket fynd
Visa bilaga 707937
Någon som är hemma på det med gdpr, kan butiken åka dit för att de lägger upp bilder som dessa?
Sportmodellen med bockstyre och ramväxelreglage hade man ju velat prova.
Självklart ska offret också vara förövare, annars blir det inte rättvist.Någon som är hemma på det med gdpr, kan butiken åka dit för att de lägger upp bilder som dessa?
oavsett så sjukt tradigt o bli bestulen på cykeln...
Antagligen.Någon som är hemma på det med gdpr, kan butiken åka dit för att de lägger upp bilder som dessa?
oavsett så sjukt tradigt o bli bestulen på cykeln...
Perfekt! En med vanligt styre och barnstol för de dagliga transporterna, och en med bockstyre för de snabba gruppträningarna med cykelklubben!
Bortsett dimmig blick och den "fina" sleeven så ser han ju ut som vilken huckare som helst. Någon måste känna igen han. Garanterat drogberoende.
Och allt detta till samma pris som en tom cykelkartong.Perfekt! En med vanligt styre och barnstol för de dagliga transporterna, och en med bockstyre för de snabba gruppträningarna med cykelklubben!
Jag var sååå nära att bli ägare till en Itera med bockstyre när jag var runt 17 år. Hade beställt en, men den blev så pass försenad att jag avbeställde. Det var samma typ av hajp som med kassettbandet Track om någon kommer ihåg det: Det är svenskt, och därför bäst.Och allt detta till samma pris som en tom cykelkartong.
Är det inte han Dogge som får en cykel på köpet?
Fråga om det är en elcykel?
Det också. Jag tänkte väl mest på att rycka väskan.Fråga om det är en elcykel?
JaÄr den hemmagjord får jag ändå gratulera till en snygg cykel.
Ekonomiskt värde bör vara en påse dillchips?