Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
McOla sa:GvA har en team machine, inte en road machine.
Själv sitter jag också på en TM slr01. Jag gillar den skarpt. De som kört RM verkar väldigt nöjda. Jag själv kan inte tänka mig skivbromsar på lvg (än).
//Ola
A neat feature of the new bike is a solution to providing a greater range of easily adjustable stack heights. Endurance bikes are well known for having higher front-ends with taller head tubes, but not everyone wants a higher handlebar position. To keep everyone happy, BMC has developed Dual-Stack, a replaceable spacer, and cone that fits below the stem and contains the upper headset bearing. It allows the height of the front-end to be adapted for each rider. In the lowest of the two settings, the Roadmachine closely mimics the TeamMachine race bike, while in the higher setting, it is closer to the Granfondo. It’s only available on the two carbon fibre models, though.
jeccou sa:Kan flika in här att min Roadmachine blev av storlek 56 till mina 196 cm med långa ben (95 cm grenhöjd) och kort överkropp. Jag trodde jag behövde en 61:a, men det blev så här efter en bikefit och hittills är jag nöjd.
calleking sa:Road Machine är en superfin hoj. Gillar den skarpt. Min åsikt är nog att köra på en 56:a i så fall och använda färra/inga spacers. Ser mycket bättre ut. Se bara till att reachen inte blir för lång. Jag har förresten en Aeroad (M) med fälgbromsar och är supernöjd med den för både träning, motionslopp och tävling. Snabb, snygg och bekväm hoj. Breda fälgar och rätt däcktryck gör nästan all för komforten. Katusha kör ju 28mm under Paris-Roubaix men större än så går inte in såvida du inte kör en Aeroad med skivbromsar möjligtvis.
Finns BMC att testa någonstans här i landet?
Köpte du en?På cykel har stängt ett par dagar till. Får åka dit nästa vecka... Med lite tur har man tagit förnuftet till fånga och skiter i byte :)
Large / 58 verkar vara min size iaf.