Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
markuse1 sa:Jag är"orolig" om jag kommer hinna maxtiden..? 7 timmar. Körde Finnmarksturen på strax över 5 och CV på 4.30. Vad tror ni?
skogsvakt sa:På ett lopp som bst är det inte lätt att trampa ur en 1X10/11 utväxling? Alt ha för tung växel i de branta backarna? Gärna svar från er som kör led2 o framåt. Såg väääääldigt många utan framväxel.
JT sa:skogsvakt sa:På ett lopp som bst är det inte lätt att trampa ur en 1X10/11 utväxling? Alt ha för tung växel i de branta backarna? Gärna svar från er som kör led2 o framåt. Såg väääääldigt många utan framväxel.
De ytterst få korta tillfällen på 6-10 mil som man möjligen ens närmar sig att "trampa ur" sin högsta växel lär knappast påverka resultatet mer än ytterst marginellt.
34-10 räcker alldeles utmärkt för mig från led 2 iaf.
skogsvakt sa:På ett lopp som bst är det inte lätt att trampa ur en 1X10/11 utväxling? Alt ha för tung växel i de branta backarna? Gärna svar från er som kör led2 o framåt. Såg väääääldigt många utan framväxel. Själv ser jag inte riktigt fördelarna då jag använder hela min range på 2x10.
Du är i gott sällskap. Halva Sverige går omkring och nyser har jag märktSam sa:Det blir mitt första mtb-lopp på drygt 12 år! Och vid lunchtid började näsan rinna och nysningarna avlöste varandra. Bådar gott.
Bajker sa:Tryck 1.5 fram o 1.7 bak. Blir nya favoritdäcken Vittoria Peyote ( snålvarianten, går som tåget )
Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
NickPick sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Vilket lopp var det? Cykla i rapha och fika räknas inte.
Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
13 mil hårdpackat grus i pannkaksplatta Danmark ;) tumme upp
Spacekitty sa:Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Danmark är inte platt, det är myt.
Prova då Ragunda 100miles, definitivt gråtfest.....Bajker sa:Ja jösses. Vilket mandomsprov. Galet tufft, fick gräva djupt.
Detta är ett lopp som får vuxna män att gråta vid målgång.
Hen åkte till DK när BST verkade för tufft helt enkeltSpacekitty sa:Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Och ändå får Danmark fram betydligt fler och bättre cyklister än Sverige...Vernersson sa:Spacekitty sa:Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Åkulla har dock massor med fler höjdmeter att erbjuda än vad Danmark har. ;-)
Jasså? Hur många OS Guld har Danmark?ooms sa:Och ändå får Danmark fram betydligt fler och bättre cyklister än Sverige...Vernersson sa:Spacekitty sa:Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Bajker sa:Jasså? Hur många OS Guld har Danmark i mtb?ooms sa:Och ändå får Danmark fram betydligt fler och bättre cyklister än Sverige...Vernersson sa:Spacekitty sa:Bajker sa:Spacekitty sa:Det var en hon som gnällde och körde sedan 130 km grus och stig i Danmark någon vecka senare.
Det hade varit snyggare att använda redigeringsfunktionen istf att göra en kluddig citering av sig själv...Henrik_E sa:Snygg räddning där, Bajker.