Börjar Cyklotekets rea ikväll eller imorgon kväll?

Imorrn trodde jag men efter att ha kollat deras hemsida så verkar den börja den 8 september, dvs idag... gaah, ska jag ta ledigt från jobbet nu??

ajfan, det var cykelcitys rea sorry, tror cyklotekets börjar imorrn däremot fick ngt mejl om det för ett tag sedan iaf.

evosmos skrev:
-------------------------------------------------------
> Men vafan, måste alla ha rea nu när pengarna är
> slut efter semestern?

De e just därför de har rea..
Ingen har råd att köpa till fullpris nu och handlarna vill inte ha kvar grejerna till nästa säsong när nya modellerna skall säljas....

saltgurkan skrev:
-------------------------------------------------------
> ajfan, det var cykelcitys rea sorry, tror
> cyklotekets börjar imorrn däremot fick ngt mejl
> om det för ett tag sedan iaf.

Ja, visst sätter det väl igång imorgon kväll lite inofficiellt - eller var det redan ikväll?

Jag fick också mail om det. Där stod det att den börjar på fredag med tjuvstart på torsdagkväll (kl 19-22). Hoppas ni hittar något fynd!

/Johan

Saxat från Cyklotekets mail:

"Nästa torsdag (11/9) börjar Cyklotekets stora höstrea, men du som är medlem och får det här mailet har förtur. Du har chansen att välja bland godbitarna före kreti och pleti. Vi tjuvstartar REA:n för dig med att ha kvällsöppet tisdagen den 9:e och onsdagen den 10:e september mellan kl. 19.00 och 22.00"

Så tillhör du kreti och pleti får du vänta tills torsdag, och vi i den utvalda skaran kan plocka godbitarna redan i morgon :-)

Då är det ingen mening att lägga tid på deras rea om de har indelat folk i Kreti och Pleti samt La Famiglia.

Senast redigerad av en moderator:
...fast jag är ganska säker på att det inte är någon i dörren som frågar om du tillhör familjen.../J :)

Tillbaka
Topp