cubefritzz
Aktiv medlem
Vilka fler kommer köra Orust MTB giro 2024 imorgon?
Som det låter, kommer några här inne också köra Orust MTB giro imorgon?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ja det var vi som pratade lite där efter målgång.Vi hade ändå otrolig tur med vädret med uppehåll nästan hela loppet. Lera fick vi också stifta bekantskap med.
I övrigt ett jättetrevligt lopp, jag kommer nästan garanterat köra nästa år också. Enda minuset jag kommer på var att starten var något förvirrad. Kändes som att det saknades skyltar och tydliga fållor. Det var väl sagt 3 minuter mellan startgrupperna, men från min plats långt bak upplevde jag det som att alla cyklade iväg samtidigt. Men det gick bra det också.
Förresten roligt sammanträffande, tror det var just n_andersson ovan jag (i orange hjälm) pratade med direkt efter målgång om val av bakdäck. Happy är överallt!
Jag ska köra i år igen, tyckte loppet ifjol var riktigt trevligt.Nån mer härifrån som skall cykla i år med?
FräntJa det känns som samma väder som i fjol. Mycket regn dagarna innan så det är blött i skogen. Körde ner i ett dyhål till knädjup vill jag minnas och en stackare bak mig ramla i hålet. Jävlar vad det plaskade.