Bra artikel i SvD om cykling i New York

• Trådstartare Trådstartare xxx
  • Start datum Start datum
Sen verkar det alltid finnas ngn som absolut måste påpeka hur dum i huvet den som postar ngt som redan finns är men det är klart, det är förmodligen människor som är bättre än alla andra och aldrig gör fel som kan kosta på sig det.

Jag tycker det var jättebra att den postades en gång till, annars skulle jag helt ha missat den och det hade sugit stenhårt.

Seriöst. Har man redan läst det är det väl bara att ignorera. Det är väl inte meningen att folk ska vara rädda för att posta saker utan att först ha ägnat 40 minuter åt att söka.

Med tanke på hur seg sökningen är och att det inte finns något givet att söka efter så är det väll inte så farligt att man postar den igen?

Man kan ju inte räkna med att alla har benkoll på vad varje tråd handlar om.:)

Lagom ambitiöst är att söka på urlen man tänker posta, då ser amn snabbt om den varit uppe tidigare.

Det är också viktigt att man får lite bannor om man postar gamla nyheter så vi håller uppe en lagom nivå av skamsenhet som balanserar ut motståndet mot att söka till en lagom nivå.

rikard skrev:
-------------------------------------------------------
> Lagom ambitiöst är att söka på urlen man tänker
> posta, då ser amn snabbt om den varit uppe
> tidigare.
>

Varför är saker så självklara när man får dem förklarade för sig i efterhand?...Det är ju självklart att man göra så.

Får se om jag kommer använda mig av det någon gång i framtiden:)

Tillbaka
Topp