Cykelcity ...
Ja..
Jag har handlat därifrån sen -89...
Mest i Lund hos Håkan.
Alltid fått toppbemötande där nere.
Varit i Göteborg ett par ggr med , speciellt på sistone iom min brors flytt dit för 2 år sen.
Någon annan som var där på "Öppethus"helgen??
Jag var där ganska tidigt på Lördagen , tror det var den 26 mars..
Hade det inte varit för att det fanns en Tacx 50% låda som lockade till storköp hade jag gått...
Skulle igentligen bara handla 2 långventilsslangar och 2 fälgband , med nu "fyndade" man verktyg med...
Nu fick jag stå i kassan i typ 45-50minuter och vänta , hur många som helst efter mig med...
All personal var upptagen med att serva kunder med frågor och sprang runt som yra höns isf att focusera på de som ville betala och gå.
Någon kunde prio kassan och skicka frågor på tur till de andra...
Och inte nog med det , där stod en "fattiglapp" i kassan med , jag var där i kö i 50 min , och denne MTB-mupp hade hela disken framför sig med grejer , stora bedjande ögon och ett frenetiskt knappande på mobilen... Räknade han eller sms lånade???
Vilket fall som helst , han ville nog ha grejerna gratis , för han fick dålig respons av säljarna ..
Jag fick bita mig själv i tungan , annars hade jag fasen gått fram till honom och sagt , betala eller gå!!
Killen har nog varit för mkt på basarerna i Turkiet , fasen , grönt te var det ända som fattades i prutaffären...
Vilket fall som helst , lillkillen sov i barnstolen , det var varmt och jag fick betala till slut..
Kunde inte låta bli att be dem att tänka på kön i kassan...
Tänk de skulle hålla på i många timmar till ...
Sen åkte jag till Veloform och childstore på studiebesök....
Mvh Banani