Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
sverige har rätt smalt cykelland, alltså få åkare om man jämför med staterna som har många åker och många fler invånare.. så jag skulle satsa på en utländsk film av de som redan är nämda.
Jag har en förhandsvisning på den filmen (Nordic Ride) på 2 min liggandes i min dator. Är det någon som har någon plats att lägga upp den så delar jag gärna med mig av den.
Mattias Lundqvist Skrev:
-------------------------------------------------------
> Snart finns det 90 minuter från Sömnlös 24timmars
> att kika på....
Häftigt! Gjorde en bokning på en sådan rulle, när släpps den? Måste ju återuppleva den helt otroligt roliga men jobbiga banan, tror jag hamnade på bild några gånger. :-)
Leo Skrev:
-------------------------------------------------------
> Genom att klicka på den här:
>
>
> /Leo
>
>
> -----------------------------------
> ...man lever bara en gång...
>
>
>
> Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2004-08-22
> 19:32.
Synd att vissa utlovade delar försvann från programmet, blev det t.ex. någon helmetcam? Hade kunnat köra den annars men roligast hade varit om någon av danskarna gjorde det.
Vi kommer gå ut med reklam när filmen är färdigredigerad och pressad. Som det är nu så fick produktionsbolaget ungefär 20 timmar användbar video. Kan vi så kommer det bli 4 timmars material från Sömnlös på DVDn. Lite mindre på VHSen antagligen, men det är inte säkert.
Kalle Bern körde webbkameran och sällan har jag skrattat så mycket som när jag såg bilderna från det. "Om jag pratar mycket så är det inte för att jag blivit tokig, jag bara pratar med kameran" säger han när han ligger bakom en annan åkare.
Det kommer vara material både från dag och nattcyklingen. Man ser exakt hur det är att cykla med pannlampa på natten. Grymt bra bilder.
Det kommer sändas ett kort (27 minuter) inslag om Sömnlös på SVT 24 efter OS. När vi har exakt tid och datum postar vi om det.