Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Men då den kostar 2x pengarna så hjälper det föga....jag får nog lägga mig denna gång. Vill hellre köpa något annat för de 2,5kkr som den kostar extra.
Men jag kikade på roseväskan och den verkar trång. Kommer inte det bli tajt med bakre kedjestag och väggen? Det ser ut så på bilderna, och får verkligen en pump, skor och hjälm plats?
Min 56 cannondaleram gick in i hårda Roseväskan med hjälm, skor, pump mm. La lite extra liggunderlag i lådan som extra padding. 58 ram borde också gå men sen måste gaffeln av. Jag tog av bakväxel, sadelstolpe och styre.
Magnus
Nu står det i valet o kvalet mellan roseboxen o en evoc. Båda har sina fördelar. Men när jag kollar på bilder på roseboxen så verkar den trång o den stora roseboxen e gigantisk o för stor.
prahna skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu står det i valet o kvalet mellan roseboxen o
> en evoc. Båda har sina fördelar. Men när jag
> kollar på bilder på roseboxen så verkar den
> trång o den stora roseboxen e gigantisk o för
> stor.
Roseboxen finns det ju fler märken på och för en c-c56 funkar den lätt, 58 ställer jag mig mer tveksam till... Cykelcity har en variant av samma väska så du kan ju alltid titta på den om du inte ids mäta in att cykeln ryms. Jag hade cykelcitys tidigare variant som var klart mindre än den lilla Rose-väskan och även den gick en lvg c-c56cm ner i :-) T
Tips på hård eller mjuk tålig väska som även har plats för mtb (29er fs)? Ska flyga till London i aug med CX men kommer framöver förhoppningsvis åka även med mtb på flygresor...
Edit: Någon i Västerortstrakterna som kan tänka sig att låna ut/hyra ut eller sälja en bra väska?
Någon som kan tipsa om en väska man köpa i Göteborg Kriterier: Så billigt som möjligt, men fortfarande en väska. (Så att man kan lasta in den lätt i taxi t.ex.) EVOC var lite väl saftig i pris...