Davidogg
Medlem
Bra och inte allt för dyr styrlinda?
Tänkte skaffa ny styrlinda till min ena racer då min nuvarande inte är så dämpande. Jag har kört BBB Bht-01 styrlinda på min andra racer förut som bara kostar typ 100kr men känner att jag skulle vilja ha något med mer grepp (typ med lite mattare yta, och gärna ganska mjuk/dämpande).
Jag såg Selle Italias Smootape Gran Fondo vilket verkade vara skönt material men den är bara 180cm lång vilket verkar vara lite kort? (har ganska brett bockstyre tror jag)
www.bikester.se
SRAM SuperSuede är ett annat alternativ. Står ingen längd men en annan SRAM styrlinda är 200cm så gissar att den här också är det.
www.bikester.se
Har ni några erfarenheter med dessa om det är något att ha, eller om det finns någon annan styrlinda som skulle passa bättre?
Jag såg Selle Italias Smootape Gran Fondo vilket verkade vara skönt material men den är bara 180cm lång vilket verkar vara lite kort? (har ganska brett bockstyre tror jag)
Styrlinda - Bra pris och stort utbud av styrlindor
Köp Styrlindor hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.se
SRAM SuperSuede är ett annat alternativ. Står ingen längd men en annan SRAM styrlinda är 200cm så gissar att den här också är det.
SRAM SuperSuede Styrlinda | bikester.se
SRAM SuperSuede Styrlinda - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.SRAM Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Har ni några erfarenheter med dessa om det är något att ha, eller om det finns någon annan styrlinda som skulle passa bättre?