Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:
Raggamuffin sa:
larsan sa:Raggamuffin sa:
Materialet eller märket?
Cykelkeps är toppen, särskilt om man har dåligt med hår.Tjocktomten sa:Hur gör ni för ansiktet/huvudet?
Är det viktigt att regnkläderna är lättvikt, tar lite plats så att man lätt skall kunna ta med sig dom ifall det kommer ett skyfall — eller är det något man tar på sig när man måste ut och cykla i regn?larsan sa:Hej!
Efter att ha gått på ett antal nitar när det gäller regnkläder, vänder jag mig ödmjukast till er.
Vad kör ni som funkar i rejäla regn? Vanligt galonställ är out of the question.
Tacksam för tips <3
De får ta hur mkt plats de vill, viktigast är att de andas lite och håller vatten ute.Murdock sa:Är det viktigt att regnkläderna är lättvikt, tar lite plats så att man lätt skall kunna ta med sig dom ifall det kommer ett skyfall — eller är det något man tar på sig när man måste ut och cykla i regn?larsan sa:Hej!
Efter att ha gått på ett antal nitar när det gäller regnkläder, vänder jag mig ödmjukast till er.
Vad kör ni som funkar i rejäla regn? Vanligt galonställ är out of the question.
Tacksam för tips <3
Tack :)Raggamuffin sa:larsan sa:Raggamuffin sa:
Materialet eller märket?
Märket eftersom jag förutsatte vi pratade cykelkläder. Förtydligat så menade jag cykelkläder av märket Gore med membranet Gore-Tex.
Ska det inte vara cykelspecifikt tycker jag att Klättermusen är bäst, även om de använder Cutan numera och inte är riktigt så slitstarka som de var förr.
kogoyo sa:1) det ska ha foder i mesh, ända ut i ärmarna. Mesh e "bäst" på att transportera ut fukt. Yttermaterial i ripstop-nylon.
Såg intressant ut. Tack.Maakus sa:Dirtlej?