Bra verkstad i Göteborg?

Bra verkstad i Göteborg?
Kan varmt rekommendera Pedalkraft vid Svingeln. Känns som en riktigt gedigen cykelverkstad.
Där får man alltid ett bra bemötande till skillnad från Cykelcity på Övre Husargatan.

Bra verkstad i Göteborg?
fredrick skrev:
-------------------------------------------------------
> Mekaniker Martin på CykelCity övre husargatan.
> Alla dagar i veckan om du frågar mig.

+1, Han e grym. Det e Lasse med, iofs.

Bra verkstad i Göteborg?
De är säkert bra alla tre men CykelCity är lite speciella. Jag har varit där tre gånger och fått två superbra och trevliga bemötanden samt ett superdrygt i stil med att jag var fel sorts kund och helst skulle gå därifrån. Olika personer alla tre gångerna. Sambon var med sista gången och hon lär aldrig sätta sin fot där igen.

Bra verkstad i Göteborg?
Du kan väl gå i princip vart som helst. Krävs ju inte mycket till mekaniker för att byta kassett och kedja. (Om du inte gör dessa efterforskningar för att du vill gynna den trevligaste butiken förstås)

Bra verkstad i Göteborg?
Bikeplace.!!!

Hur mycket Jon och gänget än har att göra, så brukar de alltid hjälpa till och fixa de man behöver ha hjälp med.
//jocke//

Bra verkstad i Göteborg?
Håller med om att Jon på bikeplace är grymt trevlig och bra. Men personligen förredrar jag cykelcity, men där måste man aktivt arbeta med relationen tills man blir accepterad :-)

Bra verkstad i Göteborg?
Både Jon på Bikeplace och Martin på cykelcity är grymt trevliga och kunniga. Jag kan dock inte säga hur resten av personalen på Cykelcity är :).

Bra verkstad i Göteborg?
Jag röstar på bike place också. Jon inte bara är kunnig som mekaniker, han delar ödmjukt med sig av sitt kunnande också. Uppskattas väldigt mycket.
MVH
Magnus

Bra verkstad i Göteborg?
Jag besökte, som turist, Bikeplace föra sommaren. Killen där hjälpte mig med några riktigt bra råd - utan att sälja etc. Lika trevliga var de på Nordic Cycling, i Stockholm.

Bra verkstad i Göteborg?
Martin på cykelcity hjälpte mig klippa upp det trasiga låset på styr och ställ-cykeln jag parkerat utanför CC. Högsta servicebetyg.

Bra verkstad i Göteborg?
Jag rekommenderar Veloform vid Chapmans torg, kustgatan. Det jobbar en Martin där - han är trevlig, långhårig och har rondör. Tror han jobbade på cykelcity tidigare! :)

Bra verkstad i Göteborg?
Jag bojkottade Cykelcity under femton år när jag bodde i Göteborg. Aldrig träffat så dryga försäljare, riktiga idioter. Vet inte om någon av dem jobbar kvar där fortfarande dock, har svårt att tänka mig det, men företagsklimatet och kundbemötandet kan de ju ha fört vidare.

Tillbaka
Topp