Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spring istf cykla
Jag vet inte om detta kanske är en dum fråga, men finns de något speciellt sätt att cykla på så man kan behålla musklerna o bara bränna fett?
Bränner mera kalorier.lust att vidareutveckla?
Astmamedicin och "läppsalva" funkar ju för norrmännen...
Skämt åsido, ett par "cheat-days" i veckan utan kaloriunderskott eller till och med lite plus hjälper för att behålla muskelmassa. Finns forskning på det.
Prestera mera gjorde en podd om det nyligen.Skulle inte ha lust att dela med dig av forskningen? Låter intressant.
www.presteramera.com
Kalla duschar? är de bra för att behålla musklerna ?Tunga marklyft och kalla duschar.
www.styrkelabbet.se
Ska du bränna fett före musklerna behöver du äta mer protein för att ”skydda muskler” och ta bort fett. Muskler kräver mer energi än fett.Jag vet inte om detta kanske är en dum fråga, men finns de något speciellt sätt att cykla på så man kan behålla musklerna o bara bränna fett?
Runt 2-2.5G protein per kg, trycker man för mycket pissas det endå ut.Då min fråga hör ihop med denna tråden frågar jag här. Hur ska man tänka när det kommer till proteinintaget? Bör jag komplettera med proteinpulver och i så fall när/hur och hur mycket?
Runt 2-2.5 per kg protein är bra, trycker man för mycket pissas det endå ut.
Har du svårt att få i dig det som krävs kan det säkert vara bra med proteinpulver som komplement men huvuddelen ska vara från kosten
Att lära sig vad som verkligen innehåller mycket protein kan vara bra. Men sen hur noga man ska vara hit och dit är en annan femma.I nu läget har jag ingen som helst uppfattning om vilken mängd protein jag får i mig så jag får försöka bita i det sura äpplet och lära mig räkna det jag faktiskt stoppar i mig.