Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BuTTuS sa:Letar efter fetast möjliga däck till cykelvagnen för användning i skogen med lågt tryck... Tips någon?
Bredaste jag sjäv hittat är Schwalbe Super Moto-X 20x2.40 men hoppas det finns ännu större?
Jo, det är precis vad jag vill. Har nu 2.15” på den men det räcker inte i sån här terrängcalmbay sa:Varför? Det är ju fjädring i chassit. Du vill ändå inte ha så lite luft att däcken fjädrar när väl ungen och dess packning är i.
Va märkligt, jag har 3,5 cm mellan mina 2.15” och dom låsen, kanske beror det på årsmodell? Jag kommer inte att kunna öppna dom med bredare däck men det gör jag ändå bara när jag viker ihop vagnen och tar bort hjulen så det är ett ickeproblem.. Jag har hursomhelst nu beställt Schwalbes super moto x 2.40, hoppas de blir en bra kompromiss mellan rull och dämpning/bärighet.Aron sa:Jag har kört 2.30 på mina Cougars, både singel och dubbel. Det funkar men jag har varit tvungen att vända snabbkopplingen till bagagekorgen så att de sitter på insidan av rören, annars tar de i. Nu har jag ca 3 cm frigång, men allt det går inte att använda då avståndet krymper när vagnen kränger och hjulet skevar sig.
Ovanstående är visserligen inte svar på frågan, utan mer ett moraliskt stöd. ?? Feta däck är grymt när en liten plutt somnat någonstans ute i obygden.