Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En bild på enbart parkbiken skulle sitta fint. Shiver SC är ju den snyggaste gaffeln genom tiderna. Särskilt på ett sånt där bygge.Här är en bild på min TMX och parkbike
En bild på enbart parkbiken skulle sitta fint. Shiver SC är ju den snyggaste gaffeln genom tiderna. Särskilt på ett sånt där bygge.
Vilken dröm! Riktigt fin liten tidskapsel där. Och tom end-capsen är BMW. Läckert!Här kommer en bild på parkbiken
Hej Roger! Det stämmer, DHFen hamnade på min första racelink den andra racelinken fick en DHF 8.5Åhh! Fina TMX’er!!! Kromad sådan med original Monster T 170 hade jag länge som bakgrundsbild på den tiden! :)
J.andren, var det dig jag sålde DHF-7’an till? Sitter den på något kul?
Nostalgi:
Vad nostalgisk man blir.Här kommer en bild på parkbiken
Haha! Är det du och Kalle som äger 90% av världens BMWer?Hej Roger! Det stämmer, DHFen hamnade på min första racelink den andra racelinken fick en DHF 8.5
Jag köpte faktiskt den olackade racelinken av Kalle och kittade om den.Haha! Är det du och Kalle som äger 90% av världens BMWer?
Jag har min gamla Spooky Bandwagon ram ståendes i källaren. Tyvärr är den spräckt men jag har inte hjärta att göra mig av med den.Vad nostalgisk man blir.
Den här och OG spookyn![]()