Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar emmer.
han skrev i sitt sista meddelande att byte av konto, så kanske finns här nu?Konkret? Tog dom dom bort honom eller är det frivillig frånvaro?
recirkulerat aprilskämt kanske?TdF förbjuder cyklar med skivbromsar inför 2021.
![]()
Official website of Tour de France 2026
Tour de France 2026 - Official site of the famed race from the Tour de France. Includes route, riders, teams, and coverage of past Tourswww.letour.fr
recirkulerat aprilskämt kanske?
För att inte tala om utstickande bromsvajerändar med borttappade ändhylsor som kan sticka hål på huden och orsaka sepsis! ?är inte fälgbromsar väldigt kantiga och farliga;)?
Det är inte skivornas fel, det är skit bakom spakarna.Nu har det ju körts med skivor i proffsklungan i ett par år och det främsta argumentet från skivförespråkarna var/är? att det skulle bli såå mycket säkrare och att det inte skulle bli en massa klungkracher etc etc. Blev det så? ?
Jag orkar inte bry mig längre men var det inte precis tvärtom? Dvs att de som var negativa till skivor som pratade om klungkrascher osv men menade då att folk skulle krascha till höger och vänster och var och varannan skulle se ut som en pulled pork när cirkelsågarna gått loss på åkarna?Nu har det ju körts med skivor i proffsklungan i ett par år och det främsta argumentet från skivförespråkarna var/är? att det skulle bli såå mycket säkrare och att det inte skulle bli en massa klungkracher etc etc. Blev det så? ?
Körde man snabbare och bromsade bättre i regnet i lördags? Jag kunde inte se nån skillnad mellan de med skivbroms och caliperbroms, varken på tv-sändningen eller i resultatlistan... Däremot kunde jag se hur thru-axlarna krånglar till och fuckar upp servicen, precis som förväntat.
ja qr är ju bara ett under av smidighet:(Körde man snabbare och bromsade bättre i regnet i lördags? Jag kunde inte se nån skillnad mellan de med skivbroms och caliperbroms, varken på tv-sändningen eller i resultatlistan... Däremot kunde jag se hur thru-axlarna krånglar till och fuckar upp servicen, precis som förväntat.
Svårt att ”träna” på att undvika krånglande skruvdragare... Händerna är mer tillförlitliga ”verktyg”.
Körde man snabbare och bromsade bättre i regnet i lördags? Jag kunde inte se nån skillnad mellan de med skivbroms och caliperbroms, varken på tv-sändningen eller i resultatlistan... Däremot kunde jag se hur thru-axlarna krånglar till och fuckar upp servicen, precis som förväntat.
Jag har aldrig förstått vad det är TA skulle ställa till med på vägcykling? För skogscykling har jag bara sett fördelar.
En del har snabbkopplingsspak på sina TA-axlar, sa herr Vacchi tidigare idag medan kameran pedagogiskt zoomade in just ett sånt handtag på ett bakhjul på en skivbromscykel. Tror det var DT Swiss.om de brukat allvar hade de behållit den manuella varianten på spak även på TA.
hur svårt kan det vara?
www.cyclingweekly.com
Skönt.det är kallat till begravning..
![]()
Disc Brakes Offer Superior Performance, But Not Everyone Is Ready to Bid the Rim Brake Farewell
Disc brakes offer superior performance, but not everyone is ready to bid the rim brake farewell.www.bicycling.com
Läge att förbjuda skiten en gång för alla nu.DÖDSskivorna slår till igen.
www.cyclingnews.com
Ekrar är ju ofarliga konstaterade för 1209 inlägg sedan något....Vore det inte bättre att inte krascha från första början? Och om man lyckas bli träffad av en skivbromsrotor i hjälmen, är inte näsan läskigt nära ekrarna då?