Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Jag ramlade ner från en stege den 12:e oktober och bröt bäckenbenet. Fick sitta i rullstol i 1 månad och därefter kryckor. La kryckorna i mitten av december och cyklade Rapha Festive 500 mellan jul och nyår. Det gjorde lite ont. Det gör fortfarande ont i höften och jag är inte helt återställd. vissa rörelser gör ont. Har tappat en hel del muskelstyrka. Men cykla, kan jag.. eller rättare sagt.. gör jag :)
Willie sa:Jeppe_E sa:Jag ramlade ner från en stege den 12:e oktober och bröt bäckenbenet. Fick sitta i rullstol i 1 månad och därefter kryckor. La kryckorna i mitten av december och cyklade Rapha Festive 500 mellan jul och nyår. Det gjorde lite ont. Det gör fortfarande ont i höften och jag är inte helt återställd. vissa rörelser gör ont. Har tappat en hel del muskelstyrka. Men cykla, kan jag.. eller rättare sagt.. gör jag :)
Ouch det lät illa, segt med rullstol med. Men Låter ju ändå hyfsat.. jag är hoppar på kryckor och höger ben funkar okej. Vänster är trött ömt i ljumsken då det gick av där.
Körde du någon sjukgymnastik/rehab?
PÄLLÄ sa:Trist. Men jag får sätta upp mig på den här rehab-listan.
Fel linjeval på Minaar Test Track i Malaga, slutade överraskande i ett 8 m gap, istället för det på 4 m jag förväntade mig.
(Märkning och färgkmarkeringar är inget man pysslar med i Spanien)Satt som en kasse skridskor ingen bortre surstocken.
Lite som att ”nästan” hoppa över en broöppning över Göta kanal. Konsekvens, ett par brutna revben och ett knäckt bäcken.
2 veckor senare har rehab med soft pedalsnurr på trainern börjat. Samtidigt som Curtan går tillbaka till skjulet i Wales för att rätas ut.
I bästa fall är vi båda körklara till Juni.
Pällä.S
Jag ska hålla en tumme åt dig också, fy bubblan.Bröt bäckenet + höftbenet + ett par revben i början av juni och har nu fått ok på att börja cykla 10min/dag och sedan öka upp successiv utan att smärtan ska öka allt för mkt. Håller tummarna för att alt ska gå ok