Bush cyklar mtb

Bush cyklar mtb
Det kanske var mot biologiska stridsmedel? Han kanske börjar bli
paranoid.
Nytt mode? Ska vi cykla med munskydd allihop? Hmm, man slapp ju
flugor i munnen, det kanske inte är så dumt?
Fast man måste väl måla dom i fräcka färger först ;)
/Nicke

Bush cyklar mtb
Undrar vad Bush´s kompisar i oljeindustrin har att säga om att han har fritidsintressen som inte eldar upp fossilt bränsle? Det verkar som om han glömt vilka hans uppdragsgivare är...

Bush cyklar mtb
Markus F:

Bush ramlade under cykelturen = någon hade skruvat lite med snabbkopplingen på framhjulet.

Nog har oljeindustrin koll alltid. En runda till i skogen och Bush vaknar med en avkapad, läckande framgaffel i sängen... ;)

Bush cyklar mtb
Inte slutar jag cykla för hans skull. Men det är bra frestande. Med tanke Bushregeringens miljöattityd hade det varit mer passande om han rivit upp lera med en fyrhjulig motorcykel i en nationalpark som skulle exploateras för oljeletning.
Fast den där cykeln kanske var en present från Alcoa eller nån annan nersmutsande industri som tack för att dom får fortsätta skita ner.

Bush cyklar mtb
_40185701_bandaid_b203_afp.jpg

Mer här, Bush förefaller olycksbenägen.

Per

Bush cyklar mtb
TommyE Skrev:
> Bush ramlade under cykelturen = någon hade skruvat
> lite med snabbkopplingen på framhjulet.

Bush kanske är en av de som syftades på på PLUS som gick för några veckor sedan. Där fanns en 'cykelexpert' med som referens som tyckte att snabbkopplingen var lite farlig. Det finns vist folk som inte förstår att handtaget ska fällas utan bara drar runt tills det sitter åt, utan att fälla handtaget.

----------------------------
Måste hitta en bra signatur.

Bush cyklar mtb
Stod inte vår statsminister på öronen med MTB häromåret.
Verkar farligt med massa natur och skit i vägen.

Snart dags med förbud för att skydda medborgarna.

Nilebiker

Bush cyklar mtb
Du Nilebiker.

Jag tycker att det verkar farligare med en massa Bush och Persson i skogarna. Omdömme ska ju vara bra att ha även vid MTB-körning och jag vet inte med dessa politiker.....

;~}

Bush cyklar mtb
Ja, förvillande.

Hon är smidig som en säl i vatten...och han på land.

Nilebiker
(rörde först ihop henne med Anna Lindmarker, men hittade då inga påtagliga likheter)

Bush cyklar mtb
Lol! (Nu undrar dom snart på jobbet varför jag sitter här och fnissar!)

Någon som däremot faktiskt är rätt lik Göran är Anja Persson. Kunde ha varit far och dotter!

Bush cyklar mtb
Trevligt, låt mig bara föreslå en liten detalj: Det kan kosta mer än det smakar att här publicera bilder tagna av fotografer på stora mäktiga nyhetsbyråer, om ni förstår vad jag menar...

Till er som är ansvariga utgivare för denna sajt: Hur tuffa plånböcker har ni?

Bush cyklar mtb
Om han nu bar munnskydd, varför har han sår på läpp och haka? Ser ut som han haft glasögon också, typiskt glasögonmärke på näsan...

/Konspirationisten.

Bush cyklar mtb
Om vi skall vara paragrafryttare så står följande på tex BBC:s hemsida:
You are not permitted to copy, broadcast, download, store (in any medium), transmit, show or play in public, adapt or change in any way the content of these BBC web pages for any other purpose whatsoever without the prior written permission of the BBC.

Min tolkning är alltså att det är ok att länka till deras innehåll men inte publicera något här på happy.org
Det lär nog gälla de flesta siter som är copyright skyddade, med andra ord alla kommeriella siter.

Bush cyklar mtb
Om bilden är publicerad eller länkad är en gråzon i det här fallet. Den fysiska filen ligger fortfarande hos BBC varför man kan hävda att den är länkad därifrån, samtidigt visas den på happy varför den kan antas vara publicerad här.

Min uppfattning är att om någon lägger ut material på Internet är det OK att länka till det, eller - som i det här fallet - visa bilden från en annan sida.

Det är däremot inte OK att fysiskt lägga upp materialet på en annan server och publicera det på det sättet.

Somliga (som helge.com och fotosidan.se) förvårar dylik länking, genom att försöka dölja den egentliga adressen till materialet.

Imorgon kommer massor av andra forum att länka till material här på happy och det finns inget man kan göra åt det...

Bush cyklar mtb
Skulle faktiskt inte förvåna mig om detta var ett sätt att försöka vinna väljare inför valet i höst. Kanske vill han verka mer "jordnära" :P

Bush cyklar mtb
Kan man gissa att han har rejäla Bullhorns på styret, och stetsonen nertryckt utanpå hjälmen ;-) självklart måste han ha åkt på en USmade mtb, allt annat vore landsförräderi! Allra minst.

Minns forfarande när Reagan tvingade amerikanska polisen att köpa HD till sina mc patruller, trots att det var ett känt faktum och vetenskapligt bevisat, att dessa maskiner med sina stötstångsmotorer, undermåliga komfort och dåliga fjädring var direkt hälsofarliga för alla mc poliser som körde dem. Poliserna själva ville ha Japanskbyggda hojar som Kawazaki, Yamaha och Honda, alla dessa ansågs vara bättre både för förarnas hälsa och ur prestanda hänseende. Tror ni höjdarna lyssnade på poliserna eller på reagan?

Vad gäller mun/tand skyddet så är det nog en gåva från NHL kanske Gretskys avlagda.

Bosse, som känner för att retas lite inatt

Bush cyklar mtb
Om han hade köpt cykeln av en seriös handlare, så kanske han fått en ramstorlek med mindre fallhöjd och därmed mindre skador. Never bike with Bush in the bush. Typ.

Bush cyklar mtb
Modet sprider sig fort.
Såg redan igår eftermiddag en cyklist(pendlare) med ett sorts munskydd/ansiktsmask.
Kommer man vara helt AV på Kjells Tur utan skyddet.

Nilebiker

Bush cyklar mtb
Helt klart är det en cover-up. Bush har inte ramlat på cykeln, han har gått på flaskan igen och klotat på fyllan. Det där med hojen är bara nåt dom har hittat på.

Bush cyklar mtb
Precis som i The Pretzel Incident: <http://www.cnn.com/2002/ALLPOLITICS/01/14/bush.fainting>

Här ser man att han nog hade cykelbrillor på sig om inte annat. Kolla på näsan och höger öga inne vid näsroten. <http://aftonbladet.se/nyheter/0405/23/bush2.jpg>

Tillbaka
Topp