Butik Malmö?

Butik Malmö?
http://www.lannasport.se/sv/articles/2.2946.98891/scott-scale-50 Här är en butik jag handlat från funkade bra.
Annars om du inte är helt bestämd på scott cykel så finns ju www.bike-discount.de där dom säljer bla Radon som är en populär cykel på detta forumet då man får mycket bra komponenter till väldigt bra pris. dom säljer även Merida,Cube mfl. www.canyon.com säljer också populära cyklar till bra priser var själv sugen på deras 29" men valde en billigare Radon 26.
Lycka till med letandet.

Butik Malmö?
Det finns nog ingen riktigt grym cykelaffär kvar i Malmö, efter att Bikepro kursat.
Usports finns ju, men säljer mest (bara?) Merida, det brukar bli en jäkla väntetid där när den stackars ensamma säljaren måste hjälpa alla på både cykel och skid-avdelningen.

Du får nog åka till CykelCity i Lund...

Butik Malmö?
Har BikePro kursat? Efter deras stora flytt och allt?

Jag var aldrig riktigt nöjd med nåt där, knappt så man fick låna en pump utan att betala för det.

Har för mig att stadium + ute i svågertorp säljer scott, men de lär inte ha en susning om cyklar i övrigt.

Butik Malmö?
Ok, jag kidnappar tråden. Jag behöver klingbultar och vill helst inte åka till Lund eller trelleborg eller Ystad för att köpa de eller för den delen beställa på nätet eftersom jag vill ha de i denna veckan. Tips på affär i Malmö som har det på hyllan?

//Ola

Butik Malmö?
Kasper1 skrev:
-------------------------------------------------------
> Men hvem pokker vil handle med Bikepro når man
> aldrig ved om de findes der om 1 år igen ;)

+1

Tillbaka
Topp