Mina erfarenheter av webshoppar:
CC- Bra service och leveranstid vid alla utom en beställning, den rättade de till så fort jag påpekade problement. Har handlat minst 15 gånger från dem och kommer göra det igen.
CRC- Har handlat kanske 10 gånger från dem, fått felleverans av en hjälm ( fel storlek mot vad jag beställde) en gång, i övrigt bra och snabb leverans. Kommer säkert handla igen.
Wiggle- Köpt från dem ca 5 gånger. Bra service och lverans samtliga gånger. Vid en leverans var en av produkterna jag beställde slut från leverantör. jag fick då ett presentkort på ca 50 kr som kompensation för att det stod fel på deras hemsida att produkten fanns tillgänglig. Det är bra service.
ProBikeKit- Köpt 3 gånger, seg levereans en gång, men överlag bra och med bra priser.
Trackbikeshop, Singlespeedshop och SomeWhereBike har jag köpt två gånger var från och har fått leverans på utlovad tid så när som på en dag.
Summa: Jag är mkt möjd med näthandlandet. Mer nöjd än med IRL-handlandet på exv Cykelcity och Cykloteket som strulat flera gånger var, samma sak m Jarla cykel...
Men, ingen är helt utan fel. Jag tar det med jämnmod...:-)