Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack det är det jag får ut också men ville kolla runt lite.Inte men det är iaf ett registrerat bolag. Alla uppgifter finns under ”Impressum” längst ner på sidan. Ser ut som en bra idé!
(om jag läser mer noggrant ser det ut som en förmedlingssida men man lovar att cykeln passerar bolaget och att den gås genom av mekaniker före vidareleverans)
| Pick-Up | 30€ |
| Shipping | 100€ |
| Premium check | 250€ |
Ja kände det samma kommer backa och inte köpa därSom jag förstod det kostar det extra om den skall gå igenom cykeln. Det tillkommer ändå en del avgifter, sen blir jag inte riktigt klok på om den skall ha 1,5% av försäljningssumman oxå eller om det är någon handpenning.
Detta var nog priser inom tyskland, finns en risk att shipping blir dyrare till Sverige.
Pick-Up 30€ Shipping 100€ Premium check 250€
Jag har och är nöjd. Fick bra support från dem och allt funkade som det var tänkt. Bra spenderade pengar för min del :)Hej är det någon som har erfarenhet från Buycycle.de jag funderar på att köpa därifrån och undrar om någon har köpt därifrån och har någon erfarenhet