Makten
Aktiv medlem
Bygga elcykel
staine sa:Fältprästen sa:Nu tror jag staine menade långt innan dess.Makten sa:Du minns fel. Jag var upprörd över att det cyklades elcykel på tisdagsrajden, vilket inte har eller hade ett skvatt med laglighet att göra.
Jo. Långt innan dess. Varför jag nu minns det. Men tror inte det hade med elcyklar att göra.
Jag tycker f.ö att elcykel (laglig) är bättre än bensinmoppe. Däremot ogillas när man blir bombad i 50 knyck på cb. Känns onödigt farligt.
Aha, då missförstod jag dig. Gissar att du syftar på att jag var (och fortfarande i någon mån är) en jäkla besserwisser som ska ifrågasätta allt? :-) Då kan jag hålla med om att jag gjorde en del "kullerbyttor" i början. Men jag ser inte riktigt kopplingen till den här tråden.
Oavsett om TS beter sig konstigt eller inte så beror trådens utveckling i princip bara på elcykelhatarna. Inte på TS. Det är likadant i exakt alla trådar som rör elcyklar, och en jäkla massa andra trådar också för den delen. Det vore ganska skönt om de bara kunde ignorera trådar om något de hatar istället. Men det går tydligen inte.
Själv har jag noll intresse av LVG och tycker att det är synd att behöva vada i LVG-trådar på ett forum som handlade om MTB för några år sen. Men jag går inte in i varje tråd och undrar om det verkligen sitter ringklocka på cyklarna ifråga. Jag ignorerar dem istället. Betydligt enklare och skönare.